Hai Nicoletta, jij weet het forum wel draaiende te houden Potverdorrie wat is het allemaal spannend!!! Maar het eind is in zicht, vrijdag weet je eindelijk meer. Maar als geen ander weet ik dat de laatste dagen het ergst zijn...Heel veel succes meid, het moet wel goed nieuws zijn. We zitten deze week in een hele goede vibe geloof ik... XXX
Zoe, en dan zijn jullie straks op vrijdag eindelijk van mij af, neemt Linda het stokje van me over Ik zie zo uit naar vrijdag! Zou ik dan eindelijk echt op mijn roze wolk mogen zitten
shit bedenk me ineens dat ik vrijdag op vakantie ga ja erg leuk maar wil weten hoe het met jou gaat! volgens mij kan ik met de telefoon op het internet, wel eens eerder gedan, ben eerst nog twee dagen in NL dus dat gaat wel lukken, weet alleen niet of ik dan kan reageren maar ik kom zeker even lezen.
Hier ook fout op fout op fout, dus weet hoe vervelend het is. Wil het liefst met september naar een ander ziekenhuis, maar dat gedoe met inschrijven blabla... Heb niet zo'n vertrouwen meer derin! Meis, het is weer bijna donderdag. Weer een mijlpaal verder. En dan vrijdag, de klapper van alle mijlpalen! Mijn duimen draaien.
Och jeeee, tja dan weet je niks he , geheim is geheim Nee hoor Linda, ik vind het echt superlief dat je zo meeleeft en zoveel moeite wil doen! Tja erg he Dreamer! Je wilt naar een ander ziekenhuis maar dan is er altijd weer een reden waarom je dat niet wilt of kunt. Dat is zo ontzettend irritant! Heb je misschien ooit overwogen om naar Belgie te gaan? Al is daar de wetgeving daar anders of Duitsland (hier weet ik het niet)? Zal ik iets stoms vertellen?? Loop ik net in de supermarkt, kom ik mijn oude buurvrouw tegen (ze is ruim 80) en dus ik zeg haar gedag, vraagt ze ineens zachtjes aan me of ik soms zwanger ben ! Ik stotterde dus van "Uhhhh Ja" en zei ze me dat dit kindje me echt gegund is . PFFFFFFFFFFFFF Tis dat ik geen borrel mag maar anders......
oh wat cool!!! net komt een collega hier binnen en zegt als grapje, ben je soms in de overgang, je hebt van die rode wangen ik zo ja haha ik denk van wel
zo zat ik de eerste weken ook! Toen kregen wij bij onze bestelling van kantoorartikelen bij Viking een ventilator cadeau. Normaal verloten we al die spulletjes maar nu had ik hem lekker toegeeigend en zat ik met mijn toet naar de ventilator. Heeeeeeerlijk! Gelukkig is die ergste warmte iets minder want echt ik voelde me soms een snelkookpan .
Sommige mensen hebben echt een gave, die zien meteen dat je zwanger bent! Het betekend wel dat je er óf heel ziek uitziet, óf heel gezond Gok gezond, aangezien je niet aan het overgeven bent Hebben jullie het verder al aan mensen verteld? Voor KID blijven we in NL. We willen een geregistreerde donor, dus uitwijken kan dan niet. Maar met september willen we een 3e zaadonderzoek laten doen. We zijn dan een jaar verder en er is het 1 en ander veranderd. Maar ik wil dus het liefst dat onderzoek bij een ander ziekenhuis laten doen. Ze hebben hier zoveel fouten gemaakt dat ik er gewoon geen vertrouwen meer in heb. Ik hoop dat ziekenhuis 2 aan 'losse' zaadonderzoeken doet (dus enkel een zaadonderzoek waarvan de huisarts de uitslag doorgeeft) Zo ja, dan denk ik dat ik daarheen wil.
Heel gezond ?? Uhhh ik heb best wel wat wallen onder mijn ogen. Tellen die ook ? Ik zei het net tegen mijn vriend en die had de geweldige opmerking dat het wel zichtbaar is want ik heb ineens een hangbuik . Nou voor het goede doel denk ik dan maar . Ik snap je wel hoor Dreamer, ik had hetzelfde idee hoor! Alleen maar op de geregistreerde donorschap manier. Geen geheime toestanden. Ik wist alleen niet of Duitsland ook hetzelfde beleid als Belgie had. Heb je wel een ander goed ziekenhuis op het oog?
Goedesmorgen, Weer een dag overleeft...Nog 2 nachten ik wordt er gewoon zenuwachtig van... Oh jij hebt dat ook dat je het de hele dag bloed heet hebt, ik dacht dat het aan mij lag, ik word er gewoon echt helemaal gek van... Het hoort er dus bij.... Stom he al twee jaar lees ik overal over bijverschijnselen en symptomen en nu is het zover, blijkt dat ik nog lang niet alles weet.... Succes meid de laatste 2 dagen!!! XX
Straks ben je nog nerveuzer dan ik Zoe! Ik vind je wel een lieverd hoor! Ja weer een dag overleefd en nu in de ochtend opgestaan met een wee gevoel van misselijkheid in mijn buik . Zelf ben ik nu redelijk kalm en merk het vrijdag wel wat er gaat gebeuren. Ik heb mijn best gedaan en weet dat er ook nog andere opties zijn. Ja die warmte hoort er echt bij, net als van die gloeivoeten. Ik heb nooit warme voeten, zelfs niet als het buiten 40 graden is en de mussen dood van het dak vallen. Maar als ik zwanger ben, kun je er ineens een ei op bakken! Bij mij is die echte warmte met week 6 weer verdwenen hoor! Dus niet in paniek raken als het verdwijnt he!!!! Het schijnt dat je lichaam er dan aangewend is. Ik heb nog steeds dezelfde temperatuur 37.1 ipv 36.8 maar voel me minder warm dan toen.
Is goed hoor meid! Zie je wel, zo is het best te doen! Ieder nachtje tellen en dan is er ineens een week voorbij. Wat wordt jouw vaste telmoment in de week?? Vannacht heb ik eindelijk eens goed geslapen! Heeeeerlijk! Dat had ik echt even nodig. Ben er nu nog duf van want ik heb enorm liggen dromen (details zal ik jullie besparen ).