"Translocatie geconstateerd en wat nu" ?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nicoletta, 12 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Om 14.30 uur maar het loopt altijd gigantisch uit daar dus niet in paniek raken als het even duurt he :D.

Ik heb net een slaapje gedaan op de bank met de poes op mijn buik :)

2. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    haha oke dan zullen we daar wel rekening mee houden!

aaah wat lief met de poes :)

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy

ik lees hier al een tijdje mee maar zeg nooit wat haha, maar nicoletta ik wil je alvast heel veel suc6 wensen voor vrijdag!!!
    hoever ben je nu precies??

nou mijn duimen draaien voor jou!

xxx

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Het is 12 uur geweest, dus feitelijk gezien is het nu al donderdag en dwz dat je morgen je echo hebt!!!
    Ik duim voor een prachtig kloppend hartje!!!

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    nog een ruim half uurtje ;) en dan mag je weer tellen ;)

6. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Yes nog 1 dag, supers, dit kan niet meer fout gaan...

Weet even niet wie het zei, maar ik krijg ook 2,5 uur na het eten weer honger....nog steeds warm, wat een heerlijkheid. Zijn toch kleine bewijsjes dat er echt wat in ons buikje zit!!!

Net de laatste test die ik had liggen gedaan, en bam positief, dus het zal toch echt zo zijn...
    Morgen nog een keer een bloedtest, en als die positief is dan ga ik jullie achterna naar de verlengde wachtbank en naar de maandmamma's. En dan ga ik ook een keer een banner maken, yes....

Meiden echt gaaf dat we met zo veel tegelijk zwanger zijn, gezellie

XX

7. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Nog even een vraagje over de beroemde teldag...Hoe tellen jullie vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie?? Ik heb geen idee hoe je moet tellen met een cryo tp...

XX

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ik tel twee weken terug vanaf de punctie

jij zou dan vanaf je tp 2 weken en drie dagen kunnen terugtellen?

tenminste bij ons plaatsen ze terug na drie dagen.

misschien was ik dat trouwens van die honger

9. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Ok linda, dan moet je me ff helpen (heb ergens gelezen dat je hersenen krimpen als je zwanger ben, nou volgens mij is dat proces bij mij begonnen...)

Ik heb de tp 09-07 gehad, en bij ons plaatsen ze volgens mij de 3e dag terug, wordt het dan de 6e of de 12e...
    Het is waarschijnlijk echt een hele domme vraag, maar ik kan echt niet logisch denken...(normaal ben ik best wel slim...)

XX

10. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Oh wacht volgens mij snap ik het ineens, ik moet dan uitgaan van de 6e, dat zou technisch gezien de datum van de punctie zijn, toch?? Dus dan is maandag mijn teldag?? En ben ik nu 4 weken en 3 dagen zwanger...

Klopt dat?

XX

11. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Hahahaha Zoe, dat weet ik eerlijk gezegd echt niet! Misschien dat Linda nog een keertje langskomt?

Maar goed het is inderdaad nu donderdag, het is 9.00 uur, oftewel ER IS WEER EEN WEEK VOORBIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat wil zeggen volgens mijn eigen berekeningen dat ik nu 8 weken zwanger ben!! WOWWWWWIEEEEEE

Inderdaad morgen de echo! Aan de ene kant doodeng, maar aan de andere kant ook met een stukje vertrouwen. Ik had trouwens gisteren ineens een bloedneus ;). Weer een kwaaltje!! YESSSSS :D
    Ook had ik gisteravond toen ik naar een vriendin ging een stunt..... Bijna al mijn broeken zitten niet echt lekker meer, en die ene zwarte die ik per se aan wilde trok ik aan en floeps zo ineens de knoop eraf :D:D:D. Ben ik nog nooit zooooo blij meegeweest!! Dus in de doos van mijn eerste zwangerschap had ik nog wat zwangerschapskleding had gekocht onder het mom van 'altijd handig want ooit zal ik het wel aantrekken' heb ik mijn zwangerschapsbroek opgediept en die aangetrokken. Wat was ik stiekem trots!! :)

Vandaag ben ik helemaal niet misselijk en inmiddels verslaafd aan schoolkrijtdrop ;).

Op naar morgen.........bibber, bibber......

12. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Wat ik dus helemaal vergeet te zeggen dat ik iedere keer zo blij en verrast ben door voor mij totale vreemden die me een hart onder de riem komen steken! Echt dat betekent zo ontzettend veel voor me! Er zijn echt dagen dat ik me enorm alleen voel omdat de familie 1,5 jaar niet of nauwelijks medeleven hebben getoond en ik hier best heel verdrietig onder ben. Dan krijg ik hier allerlei lieve berichtjes van allemaal lieve dames die ondanks hun eigen verdriet/ellende mij een hart onder de riem komen steken. Dat vind ik echt enorm bijzonder en waardeer het heel erg!!

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    nicoletta wij zijn er altijd voor je!!!!

Zoe ik merk dat denken ook lastig is maar als we nou eens zo rekenen (sorry dat we je topic vervuilen met ons geklets nicoletta ;)):

ik ben vandaag precies 5 weken
    ik heb de tp op 5-7 gehad (dus 4 dagen eerder als jij)
    dus dan zou jij nu 4 weken en 3 dagen zijn

wacht ik scrol naar boven...
    ja dat was ook jou berekening dus :)

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Weer een mijlpaal meis!
    Nu op naar de ubermijlpaal.
    Een mooie echo van een beebje met een kloppend hartje!

*duim duim duim*

15. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Bedankt linda...wow ik ben 4 weken en 3 dagen zwanger...jodelie...

Ja sorry nicoletta dat we je topic vervuilen. Ik heb ooit een eigen topic gehad, maar dat hield ik niet bij en zal nu wel ergen gesloten op pagina 100 staan...
    Beloof dat ik stop met vervuilen, vanaf morgen spreek ik jullie allemaal op de verlengde wachtbank...

Linda, geniet lekker van je vakantie wat een zaligheid zeg!!!

Nicoletta, van harte met je 8 weken, je kindje is gewoon al 2 cm!!!!

XX

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Nicoletta, nog 1 dagje wachten en een nachtje slapen, heel veel succes morgen en hoop dat er een mooi kloppend hartje te zien is!

17. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Dank je wel Lot, Dreamer, Zoe en Linda! Ik hoop het echt al! Al 2 cm!!! Lijkt me zoooo bizar eigenlijk! Vandaag helemaal niet misselijk, vreemde boel dan he? Ik ben steeds om de dag misselijk. Zou dat komen door de verdubbeling van HCG of ben ik gewoon knettergek?

Enne die vervuiling geeft me niks hoor Linda en Zoe! Soms ontstaan gewoon ergens gesprekken en nu is dat toevallig hier. Kom maar gezellig buurten hoor!

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.056
    2.193
    113
    Brabant
    @ nicoletta: je kent me niet, maar ik volg alweer een tijdje je topic. Heel veel plezier gewenst morgen! dat klinkt raar, want het is nu vooral spanning. Maar als jij morgen je boontje ziet, och wat zul je blij zijn. lekker jankmoment. Ben blij dat ik morgenavond nog even kan komen spieken, want zaterdag ga ik op vakantie! kan ik toch nog mooi even je nieuwe banner bewonderen, want die komt er morgen!!!
    Sterkte vandaag met de zenuwen, lekker pronken met je zwangerschapsbroek:):):)
    Liefss, Taliaa

19. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey nicoletta, en je laatste wachtdagje is voor bij, WAUW vandaag 8 weken, en morgen een mooi kloppend hartje, en dan die mooie banner idd.

gek eigenlijk heh dat je met totaal vreemde zo'n goeie band kan krijgen over zo iets eigens, ik vind het ook heel fijnl dat je zoveel steun van iedereen hier krijgt.

hoop dat je een beetje kan slapen vanacht.

dikke knuffel en ik duim voor je voor morgen.

liefs lisa.

20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Spannend meid... Hoop dat je vannacht een beetje in slaap kunt vallen en morgen mooi kunt uitslapen zodat je na je slaapje direct door mag naar het ZH!! Hoop en duim echt op een hele mooie echo!!!

Deel Deze Pagina