wow een kloppend hartje wat onwijs fijn. Maar wat balen dat er toch een maar aan zit, kan het dan nooit gewoon goed zijn. Ik snap je spanning, het is gewoon super jammer.... Ga op vakantie lekker veel rusten laat je lekker bedienen (of heb je een actieve vakantie gepland) Het moet gewoon goed komen, probeer ondanks alles toch te beseffen dat je zwanger bent en zolang je zwanger bent mag je er van genieten. Geen zorgen van de dag van morgen!!! Heel dikke XXX Oja en wat een super banner, het staat je zo goed!!!!
Wooow wat fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien! Ik hoop dat jullie beebje de volgende echo laat zien dat hij/zijn heel hard gegroeid is!
Dank jullie wel lieve meiden!! Ja ik vind het ook een heel gek idee, hoop ook echt dat het goed blijft gaan maar de geschiedenis van Trees en Hope zit ook heel diep in me. Ik weet echt dat het weg kan gaan ondanks het hartje. Tja en die berekening....leek heel logisch wat Dreamer toen geteld had en dat ie goed moest zijn. Maar ik weet ook dat ze het nu niet goed kunnen zien. Dat zei die gynaecologe ook. Maar ik houd zeer zeker een slag om de arm. Zeker omdat de zwangerschapssymptomen niet echt toenemen.
Ik blijf doorduimen meis. En snap best dat de verhalen van de andere dames door je hoofd spoken, had ik zelfs al, dus bij jou al helemaal natuurlijk. Ik hoop echt dat je na je vakantie een supermooie echo krijgt van jullie beebje. Dikke knuff!
Dank je wel lieve Dreamer! Doet me goed. Ook kijk ik nu weer onbewust steeds vaker weer naar het pleegzorg topic en weet dat er ook daar een weg voor ons open ligt en dat geeft ook echt steun. Zo kom ik net even iets makkelijker die wachttijden door tussen de echo's. Ik weet gewoon geen goede verklaring te vinden dat we zo'n eind teruggezet zijn en dat houdt me echt met beide beentjes stevig op de grond en die roze wolken zijn er sommige momenten wel, maar ze zijn zeker niet felroze.
Zojuist bedacht ik me ook dat ze uberhaupt pas wat in mijn baarmoeder zagen een week!!!! nadat ik positief heb getest. Zou ik dan echt zo vroeg getest hebben??? Die week zou dan misschien wel het gat van anderhalve week kunnen opvullen. Daarnaast vertelde ze me gisteren ook dat ik een tweede vruchtzak heb onder die andere. Maar die kon ze niet goed in beeld krijgen, maar ik weet wel dat als ik nu bloedverlies zou hebben ik niet per se een miskraam hoef te hebben van het kloppende hartje. Ooooo wat spannend is dit toch!
oehhh nicoletta dus het kunnen er ook nog 2 zijn, das helemaal spannend!!!!! maar wat ik gister al zei, ik blijk ook 4 dagen korter te zijn, en maak me er ook best zorgen om hoor ondanks dat het hartje klopte!maar mijn gyn zei ook, het is nog zooo klein, het is gewoon erg moelijk opmeten.....dus daar moeten we dan voorlopig maar vanuit gaan toch!!!! xxx
Ja Anoniempjuh, je hebt helemaal gelijk. Tot aan nu geen bloed, geen aanwijzingen dat het misgaat dus ik probeer moed te houden. Wel heb ik vannacht gedroomd dat ik bevallen was en ze me tijdens die bevalling van pleegzorg aan het bellen waren dat ze twee pleegkindjes voor ons hadden ! En ik maar stamelen dat het nu echt even niet uitkwam . Ik blijf ook voor jou duimen op een geweldige afloop!!
Nicoletta, een kloppend hartje is toch een mijlpaal. Het geeft goede hoop. Ik blijf ook duimen en hopen voor je meid!
nicoletta haha wat ene droom zeg, zou wel heel dubbel zijn dan he!! Nou ik mag woensdag voor een 2e echo, dus hou je op de hoogte. xxx
Succes met de echo Anoniempjuh!! Ik ga voor jullie duimen!! Meiden, wij gaan vanmiddag met vakantie en zijn weer op 12 augustus terug. Dan moet ik direct in de ochtend om 9.00 uur voor de 2e echo en zal me daarna weer melden. Succes allemaal en het beste!!
Nicoletta, ik wens jullie een hele fijne vakantie! Dat jullie kleintje maar lekker mag groeien de komende weken en dan 12 augustus op naar een hele mooie 2e echo! Ik kan helaas dan niet komen spieken, wij zijn dan nog op vakantie, maar ik zal de 17e meteen komen kijken!
Geniet van je vakantie Nicoletta! Over drie daagjes ben ik ook eindelijk vrij, en 11 augustus gaan we lekker naar Barcelona. De 20e komen we weer terug en dan hoop ik op ontzettend goed nieuws van jouw kant! Stitchie
ik heb even bijlezen, van harte gefeliciteerd met het eerste mooie nieuws, maar nog even spannend dus en ook nog misschien twee!!! hopelijk kunnen jullie ene beetje ontspannend deze vakantie en we duimen voor woensdag!!!
nicoletta bijan weer terug van vakantie en bijna je echo spnnend hoor!!!bij mij hadden ze de eerste keer gewoon niet goed gemeten en liep dus helemaal geen 4dagen achter!!!!! ben heeeel benieuwd!!!
Nicoletta, ben zo benieuwd naar de uitslag van je echo. Hopelijk zit jullie kleintje daar nog helemaal gezond! En zijn jullie lekker aan het genieten van je vakantie! Ik hou je in de gaten
Nicoletta....alvast up met dit topic. Hopelijk heb je een leuke vakantie gehad. Zit met spanning te wachten op nieuws van je echo.