Nicoletta, je bent weer terug van vakantie en je hebt je echo gehad, jeetje wat spannend en wat heb ik veel aan je moeten denken. Ik hoop zo op goed nieuws!!!! XX
hier word heel erg aan je gedacht meid! ik ben heel benieuwd hoe het met je is en de echo, ik duim en hoop op een super echo, knuff
jeetje wat is iedereen hier in spanning. Nou kan ik het ook niet meer laten om even te zeggen dat ik heel benieuwd ben naar de echo en echt van harte hoop dat alles goed is met jullie kleine
Hoi Lieve meiden, De vakantie zit erop, de droom is als een zeepbel uiteen gespat. Op de eerste vrijdag van onze vakantie voelde ik wat menstruatiekrampjes en veegde ik donkerbruin af. Dit bruine bloed werd in de loop van de dagen helderrood en wist ik hoe laat het was. Het kleine wondertje had het helaas niet gered. Maandag op dinsdagnacht 3 op 4 augustus werd ik 's nachts wakker van de pijn. Deze krampen gingen over in helse pijnen en flinke paniek. Het was zo ontzettend zwaar, pijnlijk en wat al niet meer. Zoiets had ik nog nooit meegemaakt en eerlijk gezegd als ik dit meegemaakt had als eerste miskraam hadden we nooit meer doorgezet. Rond 4.00 uur was de pijn niet meer te harden, raakte ik echt in paniek en hebben we een arts gebeld. Deze is rond 4.30 uur gekomen. Het was een complete gek (dit verhaal vertel ik later wel) en kon niks voor me doen. Hij had mijn vriend op het hart gedrukt om hem om 8.30 uur te bellen voor een nummer van een gynaecoloog. We zijn uiteindelijk compleet uitgeput in slaap gevallen en werden we gewekt door de wekker die ons vertelde dat het 8.30 uur was. Mijn vriend belde, ik ging plassen en hoorde en voelde toen een flinke plons. Het einde van deze onverwachte droom na bijna 10 weken.... De dagen erna flink veel bloedverlies gehouden, aardig wat buikpijn en ongemakken. Emotioneel ging het redelijk. We zaten er zeker met grote reserves in en dat heeft ons er doorheen gesleept. Een paar dagen later lag ik 's middags op bed te rusten en kwam mijn vriend bij me liggen. We hebben samen gepraat, wat geknuffeld en ineens ging hij met een gestrekte arm rommelen in zijn rugzak. Bleek dat ie op zoek was naar een ring!! Hij heeft me hier te huwelijk gevraagd!! Natuurlijk heb ik Ja gezegd en zo werd het toch nog een vakantie met een bijzondere positieve herinnering. Uiteindelijk was de vakantie best wel leuk, alleen had ik het liever nooit hier zo meegemaakt. Met zoiets heb je je eigen wasmachine nodig, je eigen wc, je eigen douche en spulletjes. Vanmorgen dus naar de gynaecoloog. We hadden intussen al telefonisch contact gehad en hij vroeg me wat ik wilde voor de toekomst. Het enige wat we willen is dat dit nooit meer gebeurt en hierom heeft hij vanmorgen gelijk een spiraaltje geplaatst. Dit was wat ik wilde, deze martelende onzekerheid trekken we niet meer en het is weer bevestigd dat het niet voor ons niet zo mag zijn..... Al met al ben ik nog wat emotioneel, niet erg huilerig ofzo, maar heb wel wat verdriet en ben nog even niet in staat om leuke en goede berichten van andere mensen te volgen. Mijn excuses hiervoor, ik heb het echt even nodig.
Lieverd wat erg Ik was er al zo bang voor, maar wilde het niet uitspreken. Heel veel sterkte met dit zware verlies. En ook al zaten jullie er met veel reserves in, je moet toch opnieuw afscheid nemen van de droom, van de toekomst. Neem de tijd om het te verwerken. Hele dikke knuff! En dan als reactie op je andere bericht. Whaaaaaa gefeliciteerd! Leuk, leuk, leuk, trouwen! Hebben jullie al een datum? Ik wil er alles over horen meis, maar het voelt zo ongepast om alles hier te gaan vragen. Maar ik ben iig superblij dat voor je dat jullie gaan trouwen! Geniet maar van alle voorbereidingen.
wow ik zit je verhaal hier trillend te lezen... meid ik vind het zo erg... ik had hele goed hoop voor je, je was al zover een hele dikke knuf van mij, ik leef enorm met je mee!!! ik wil je wel van harte feliciteren met jullie voorgenomen huwelijk, klinkt dat officieel he! het is een hele bijzondere leuke tijd, ik hoop dat je er van kan gaan genieten!!!
Nicoletta, ik leef erg met je mee. Ik had het je zo gegund dat dit wondertje zou blijven zitten. Hopelijk krijgen jullie snel een pleegje toegewezen en kunnen jullie eindelijk een gezinnetje gaan vormen
thanks lieve meiden!! Datum van het huwelijk weten we nog niet, we twijfelen tussen heel snel (half nov) of volgend jaar begin sept. Ligt een beetje of we een mooie trouwlocatie kunnen vinden voor november.
Lieve schat, Wat vind ik dit in en in triest voor jullie, zinnige woorden schieten te kort... Ik had zo'n goede hoop voor jullie en het is zo keihard gegund. De manier hoe het ook allemaal gaat is helemaal shit... Ik bewonder je moed en vind je echt een hele sterke dappere vrouw. Ook de keuze om een spiraaltje te zetten vind ik getuigen van zoveel kracht. Wees daar ook trots op, en neem de tijd om te herstellen... En gelukkig ook goed nieuws, onwijs leuk dat jullie gaan trouwen, geniet van alle voorbereidingen hoe stressy het soms ook wordt!! Hele dikke X
Lieve Nicoletta, Oh , wat schrik ik van dit bericht. Vind het vreselijk voor jullie. Ik wil jullie samen heel veel sterkte wensen om dit te verwerken. Neem je tijd ervoor...... Geluk en verdriet staan soms heel dicht bij elkaar, daarom ook van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. geniet straks van de tijd van het regelen en de mooie dag zelf.
o meid nee wat een verhaal, ik moet echt even slikken. wat ontzettend oneerlijk allemaal, bah! schat ik vind het heel erg voor je, leef met je mee, ik vind het ook vreselijk om te lezen dat je zoveel pijn hebt gehad (mischien doordat je 10 weken was, is vrij ver) en wat super mooi van je vriend dat hij je ten huwlijk vroeg!gefeliciteerd daarmee! meid een hele dikke knuffel, en doe waar jij je goed bij voelt! ik denk aan je, veel liefs mounia
ohhh nee zeg.... hier ook de rillingen... dikke knuff!!! En natuurlijk ontzettend gefeli met je huwelijk2be!
Lieve Nicoletta vreselijk dat jullie vlindertje is weggevlogen en dat het op zo vreselijk manier is gegaan. Ik vind je ontzettend dapper overkomen, maar als je behoefte hebt aan een luisterend oor of gewoon van je af te schrijven mag je me altijd pb-en. Daarnaast wil ik je ook nog van harte feliciteren met jullie huwelijk. Verdriet en geluk zo dicht bij elkaar. Een hele dikke knuffel voor je! Liefs trees
Lieve Nicoletta, Ik weet niet wat ik moet zeggen, behalve dat ik met je meeleef. Wat een tragisch lot... Heel veel sterkte (en natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie verloving), Lindangel