Ik kan me voorstellen dat je aan het einde van je Latijn bent door al deze emoties, het lange wachten, je familie die kennelijk geen steun biedt... Zoiets kan je uitputten. Als jullie meer tot rust zijn gekomen, kun je altijd nog kiezen voor KID, al dan niet gecombineerd met pleegkindjes. Een gezin met zowel (een) KID-kind(eren) als (een) pleegkind(eren), dat kan toch gewoon? Als jij en je partner dat allebei willen tenminste. Jammer dat die onderzoeken niet wat sneller zijn afgerond, onbegrijpelijk ook.
Lieve, lieve Nicoletta... weet echt niet goed wat te zeggen... Had het zo voor je gehoopt dat jullie wens van een eigen kindje én een pleegje zou mogen uitkomen. Ik vind het zoooooo erg voor je! Maar je moet je niet altijd sterk voelen hè meid, je màg je zeker verdrietig, boos, machteloos,... voelen! Ik hoop dat je de hulp vindt die je zoekt en dat het leven snel weer een rozige kleur mag krijgen! Heel veel liefs, dikke knuffel!
Wat moet dat ongelooflijk hard zijn als he familie niet reageert. Juist nu heb je steun nodig en mensen die laten weten dat ze aan je denken. Je moet bijna weer aan het werk, maar kijk uit dat je niet te hard van stapel loopt. Ga niet werken uit schuldgevoel, maar alleen als je er echt zelf aan toe bent. Anders ga je later alsnog onderuit. Wat betreft een goede pysch? Heb je weleens bij het FIOM geinfomeerd? Zij geven ook behandeling aan stellen bij herhaalde miskramen en ongewenste kinderloosheid. Meis ik denk aan je en ik vind het allemaal zo vreselijk voor je.
Dank jullie wel lieve meiden..... Vind jullie zo lief!!! Vandaag een flinke huilbui in de MissEtam gehad.... *bloos*. Ik ging een nieuwe outfit shoppen in Ede voor het feestje van mijn vader en werd een truitje geadviseerd door de verkoopster wat ik al eerder aan had gehad omdat het me zo leuk leek met een bol buikje erin. Dat arme menske wist niet wat haar overkwam.... Ik heb het toch gekocht, staat nog steeds leuk maar het gevoel kwam echt ineens zo bij me binnen.:x Ik zal morgen eens goed zoeken bij het FIOM maar ik ben als de dood dat het echt van die geitenwollensokkentypes zijn. Vorige keer lukte het me toch ook zelf????? Waarom nu toch niet?????
Ha lieve Nicoletta, net terug van vakantie direct jouw topic gecheckt; ik vind het vreselijk voor je. Meid, ik heb het je zo gegund, echt. Ik schaam me bijna voor mijn eigen banner. Heb nog niet al je berichtjes gelezen, dus reageer later nog wel uitgebreider, maar wilde nu alvast iets van medeleven laten horen. Sterkte met dit enorme verlies. liefs, Stitchie
YouTube - Guus Meeuwis - Zeker (NW8 DVD) met lyrics Guus Meeuwis - Zeker We hebben samen liggen kijken Naar de ondergaande zon De avond ademloos getekend Ze heeft haar best gedaan voor ons Wat we zagen was zo prachtig Ze deed het allemaal alleen voor ons Ze gaf haar allerlaatste warmte En dat er heus wel weer een morgen komt En die komt En die komt Dat weet ik zeker Je staat zo dicht tegen me aan Ik voel je tranen op mijn wang De mijne mengen met de jouwe Zo staan we uren lang Het lijkt alsof we dansen Aan het eind van ons verdriet We blijven staan en willen wachten Tot het, klinkt een ander lied En het komt En het komt Dat weet ik zeker En het komt En het komt Dat weet ik zeker Ik zie in jouw ogen het begin van een lach Ik zie in de avond het begin van een dag Ik hoor in je stem het begin van een lied Leven geen leven Zonder verdriet En het komt En het komt Dat weet ik zeker En het komt En het komt Dat weet ik zeker Ik zie in jouw ogen het begin van een lach Ik zie in de avond het begin van een dag Ik hoor in je stem het begin van een lied Leven geen leven Zonder verdriet En het komt En het komt Dat weet ik zeker We hebben samen liggen kijken Naar de ondergaande zon Wat we zagen was zo prachtig Ze heeft haar best gedaan voor ons
Wat is dit een prachtig lied! Vanmorgen had ik de cd voor het eerst in de auto aan en kon de tekst voor het eerst eens echt goed horen. De tranen stroomden over mijn wangen. Het past zo goed in het wegvliegen van ons laatste Vlindertje op Kefalonia.... Het komt goed, ik weet het zeker...... *dank je wel Guus Meeuwis voor dit prachtige lied *
Jeetje.. die tekst... heeft hij dat liedje soms speciaal voor jou en je hubbie geschreven???? *stil ervan*
Ik zit er nu naar te luisteren en de tranen stromen over mijn gezicht. Wat mooi en zo toepasselijk. *dank je wel Guus en dank je wel Nicoletta om dit te delen met ons* Dikke knuffel
ps nicoletta ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik deze tekst ook op mijn weblog ga plaatsen. Ik vind het zo passend.
Prachtig he Maartje?! Dus bij jou ook Trees? Bij mij was het ook echt zo. De tranen stroomden ook bij mij over m'n gezicht. Het past echt enorm in onze strijd en verdriet. En natuurlijk is het niet erg dat je het op je weblog plaatst. Ik heb er geen patent op en ik snap zo goed dat je het wilt plaatsen. Hij staat bij mij ook sinds vandaag op mijn hyves.
Hoi meiden, Tijdje niet zo veel geschreven maar ik wilde laten weten dat ik langzaam weer een beetje het dal aan het uitklimmen ben. De scherpste randjes zijn verdwenen en ik kan er nu soms zelfs traanloos over praten . Ik wil jullie heel erg bedanken voor alle lieve woorden, steun, opbeurende woorden en lieve priveberichtjes die ik heb gekregen. Dat heb ik echt heel erg gewaardeerd en ik denk dat ik door jullie weer een beetje op mijn plekje terug ben gekomen. Liefs Nicoletta
Ha Nicoletta, Fijn dat je je weer een beetje mens voelt. En super dat volgende week het huisbezoek van pleegzorg al is. Heb veel aan je gedacht de afgelopen tijd! Lieve groet, stitchie
Wat fijn dat het langzaam weer beter gaat! Ik heb veel aan je gedacht en nog steeds. Veel succes met het bezoek van de pleegzorg. Wij gaan vanavond naar de informatiebijeenkomst. Ik ben benieuwd. liefs trees
Geweldig Trees! Ik vind het superdapper van je! Ik weet nog dat ik het zo raar idee vond, ergens soort van verraad maar tegelijk ook ergens ook een soort van hoop al is het dan toch anders. Toen ik me bedacht dat ik iets negatiefs positief kon gaan afsluiten voelde het pas goed. In onze cursus had 90% vruchtbaarheidsproblemen! Dat had ik dus echt niet verwacht! En gelukkig geen geitenwollensokkentypes .