Hey, Zijn er hier meiden die temperaturen en soms hebben geconstateerd dat er geen eisprong is geweest? Ik heb vorige maand wel een eisprong gehad en deze maand niet. Temperatuur blijft 36.4 36.6 Voel me er best rot over omdat ik het echt zie als een gemiste kans. Komt dit vaker voor dat jullie weten? Ik zit nu trouwens op cd 23
Ik heb een keer een cyclus van 17 dagen gehad zonder eisprong, maar dat was eenmalige gekkigheid zeg maar. Weet eigenlijk niet of dit geregeld voorkomt bij anderen... Lijkt me ook verwarrend zeg.. Misschien komt ie nog en issie gewoon erg laat? Op welke cd heb je hem normaliter?
Ja is inderdaad inderdaad echt gekkenheid. Is ook zo verwarrend dat ik me allemaal dingen in me hoofd ga halen. Van wat als..en is mijn lichaam niet gezond. Bij andere lukt het zo snel. Normaal voel ik op dag 14 wel een eisprong af en toe. Ik Ik ben Ik ben er eigenlijk pas sinds kort echt mee bezig. Maar ik heb maanden dat ik ongi pijn heb op de 14 dag dus drm dacht ik zal me eisprong wel zijn en vorige maand getemperatuurd en zag ook een eiaprong adhv temperatuur. Is zo moeilijk allemaal zeker nu me.me collega zwanger is ..Na 1 maand verteld ze triomfantelijk. ik gun het haar maar ze praat de hele tijd over haar zwangerschap. vandaag moest ik een paar slikken op de wc. Ze weet niet dat wij al 8 maanden bezig zijn.