hallo over 2 maanden trouwt mijn broer. Nu ben ik al druk op zoek naar nette kleding voor mijn zoontje. Mijn man zou het erg leuk vinden als hij een pakje droeg. Nu heb ik op internet een website gevonden met allemaal erg leuke kleding (Suits you well - Welkom bij Suits You Well). heeft iemand hier ervaring mee?? of andere tips voor leuke kleding. alvast bedankt groetjes Suzanne
die site wilde ik je net aanbevelen, ik heb de bruidsmeisjesjurk van mn dochtertje er vandaan. Heel mooi spul en super service. Haar maat was eigenlijk uitverkocht en had een andere besteld. 2 maanden later een mailtje dat ik die mocht terugdoen als ik toch liever de 1e had, want ze hadden er nog 1 in haar maat kunnnen bemachtigen.
C&A heeft ook heel nette, en vooral, betaalbare kleding voor zoiets! Wij hadden daar de kleertjes voor ons zoontje vandaan toen mijn zus ging trouwen en hij bruidsjonkertje was.
Mijn vriendinnen hebben voor mijn bruiloft ook hun jurken bij suits you well gehaald! Leuke prijzen en ziet er heel goed uit!
wij zijn zelf bij humpiedump geweest, die site heb je mogelijk ook al gevonden. Beetje hetzelfde idee als suits you well vind ik. De winkel is erg mooi en je wordt er érg goed geholpen, ondanks dat er veel mensen (en kinderen!) waren. Toen wij er een kijkje kwamen nemen, waren er heel wat medewerksters bezig . Wij hadden echter al een jurkje maar zijn daar wel geslaagd voor de schoentjes
Op de zwarte markt in Beverwijk kan je ook allemaal van die kleine pakken voor kleine mannetjes vinden.
bedankt voor het verplaatsen. mijn zoontje draagt nu maat 80-86. zwarte markt is ook nog een idee, woon alleen niet echt in de buurt. Ga die andere site ook nog even bekijken. Bedankt allemaal voor de reacties!!
GALAJURKEN - FEESTKLEDING & ACCESSOIRES | D-Moda.nl - Gelegenheidskleding voor dames & kinderen kan ook. hebben ook gewoon een winkel en daar voor onze meid een mooie jurk gekocht. hebben ook hele mooi jongens pakjes. zo schattig allemaal!