nette kleding dreumes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Supernurse, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hallo
    over 2 maanden trouwt mijn broer. Nu ben ik al druk op zoek naar nette kleding voor mijn zoontje. Mijn man zou het erg leuk vinden als hij een pakje droeg. Nu heb ik op internet een website gevonden met allemaal erg leuke kleding (Suits you well - Welkom bij Suits You Well). heeft iemand hier ervaring mee?? of andere tips voor leuke kleding.

alvast bedankt
    groetjes Suzanne

2. tulip

tulip Niet meer actief

die site wilde ik je net aanbevelen, ik heb de bruidsmeisjesjurk van mn dochtertje er vandaan. Heel mooi spul en super service. Haar maat was eigenlijk uitverkocht en had een andere besteld. 2 maanden later een mailtje dat ik die mocht terugdoen als ik toch liever de 1e had, want ze hadden er nog 1 in haar maat kunnnen bemachtigen.

3. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    oke wat fijn om te horen. Ga ik mij er toch eens verder in verdiepen. bedank voor je reactie

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    C&A heeft ook heel nette, en vooral, betaalbare kleding voor zoiets!
    Wij hadden daar de kleertjes voor ons zoontje vandaan toen mijn zus ging trouwen en hij bruidsjonkertje was.

5. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    oke ga ik daar ook even kijken, bedankt

6. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Mijn vriendinnen hebben voor mijn bruiloft ook hun jurken bij suits you well gehaald! Leuke prijzen en ziet er heel goed uit!

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij zijn zelf bij humpiedump geweest, die site heb je mogelijk ook al gevonden. Beetje hetzelfde idee als suits you well vind ik. De winkel is erg mooi en je wordt er érg goed geholpen, ondanks dat er veel mensen (en kinderen!) waren. Toen wij er een kijkje kwamen nemen, waren er heel wat medewerksters bezig :) . Wij hadden echter al een jurkje maar zijn daar wel geslaagd voor de schoentjes :)

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    welke maat draagt je zoontje dan?

9. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Verplaatst naar 'baby en dreumes'.

10. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Op de zwarte markt in Beverwijk kan je ook allemaal van die kleine pakken voor kleine mannetjes vinden.

11. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    bedankt voor het verplaatsen.
    mijn zoontje draagt nu maat 80-86.
    zwarte markt is ook nog een idee, woon alleen niet echt in de buurt. Ga die andere site ook nog even bekijken.
    Bedankt allemaal voor de reacties!!

12. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina