Hoi, hebben jullie weleens wasblunders? verkeerde kleuren bij elkaar die dan overlopen of gekrompen kleren? Hier vandaag een nieuwe sweater gekocht(zwart) en een roze broekje voor dochterje. Kon wel bij elkaar dacht ik...roze broekje is donker geworden en er zitten zwarte vlekken in...grrrrrr:x Domme actie misschien, maar ok....
Toen ik mijn vriend nog maar kort kende deed ik zijn wollen trui die op handwas gewassen moest worden in de wasmachine...oeps mini truitje..daar pest hij me nu nog mee
Wollen rokje op 30 graden. Daar was nog minder dan een kwart van over. En het ergste was dat ik 'm nog niet EEN KEER had aan gehad. Vond het wel fris om 'm eerst te wassen En een groene broek met een ecru shirt van mij en het roze/paars/witte verjaardagsjurkje van dochter bij elkaar in doen. Ik had daar toen zó de P van in dat ik er hier nog een topic over geopend heb. Het shirt van mij is redelijk goed gekomen, maar ik draag 'm alleen nog op thuishangdagen omdat ik 'm niet meer zo mooi als eerst vind. Het jurkje is nooit meer goed gekomen. Na tig wasbeurten met kleurdoekjes en van dat speciale spul voor domme mensen D) was ie oranje, met groen en vaal paars. Enkeltje kliko dus Oh en die broek? Nooit meer aan gehad, was vanaf het begin een miskoop.
Per ongeluk een zwarte handschoen in de was gedaan. Veel dingen waren lichtblauw geworden... Gelukkig niet echt erge schade, vooral dingen als hydrofiel luiers en washandjes zaten er tussen.
Mijn paspoort mee gewassen in mijn lichte afritsbroek die in de witte was zat. Ik kan je wel vertellen dat ze erg afgeven, de buitenkant krimpt en de gemeente wantrouwde of het geen vervalsing was . Ook hier al eens een mooi gekrompen truitje dacht 30 graden moet lukken maar helaas.
Nieuwe witte handdoeken gekocht, in de wasmachine gegooid en toen bleek er een geel vaatdoekje nog in te zitten.. Dusss gele handdoeken..
luier in de wasmachine. zo dat geeft echt een troep. en vorige week had ik een emmer met water gevuld met wat bleek erin om mijn witte was in te laten weken om mijn witte was weer wit te krijgen en helaas is daar tussen een duur roze jurkje van mijn dochter gekomen. die is nu dus wit. baal wel maar nu heeft ze gewoon een wit jurkje erbij.
Dekbed in de machine met veel te veel wasmiddel. Wist ik veel dat het al gauw enorm schuimt als je een dekbed wast? Het was één grote schuimparty.... Heb het dekbed daarna nog twee keer moeten spoelen
Mijn man laat altijd van alles in zijn zakken zitten, pennen, aanstekers, briefjes, pakje kauwgum. Gelukkig nooit iets enorm mee mis gegaan, alleen dat pulp van de briefjes.
regelmatig zakdoekjes mee gewassen Laatst mijn backstreet boys dekbed van vroeger gewassen en nu is hij niet meer wit maar roze, blijkbaar gaven een paar roze hoeslakens die al verschillende keren waren gewassen nog af.
Haha hier ook, ik heb nooit iets verknoeit. Tot mijn vriend een trui droeg die hij al jaren heeft en zijn vader blijkbaar heeft gekocht toen hij 18 was. Nou das nu een kindermaatje terwijl ik was op 30...
Ik had laatst ook een luier in de was! Alles onder de witte pluisjes! Ook echt geen idee hoe die erin is gekomen..