ik zou het overigens wel zélf zeggen.. als ik zo'n briefje in m'n bus zou vinden, zou ik me echt doodschamen bij IEDEREEN die ik tegen kwam, want die zouden allemaal dat briefje in de bus geduwd kunnen hebben... Ik zou overigens eerder wat zeggen in de trant van 'leuke gordijnen ! ' Wij hebben daar ook naar gekeken, alleen het nadeel is zo, dat je s avonds alles erdoorheen ziet als je de verlichting binnen aan hebt. Vandaar dat wij het maar niet gedaan hebben.... En als de hint niet aan komt - dan maar wat directer.
Toen wij hier een paar jaar geleden gingen wonen, wisten wij niet wat wij met de badkamer wilde. Als noodvoorziening hebben we van dat transparante folie op het badkamerraam geplakt. Zonder na te denken dat in de avonden, wanneer het donker is en het badkamer ligt aanstaat, je bijna alles wél kunt zien. De overbuurvrouw belde aan, ze zei dit wordt een hele rare kennismaking, maar ik zie je nu al 3 avonden op een rij naakt in de badkamer. Ik was haar zo dankbaar! De volgende dag heb ik een bos bloemen gebracht en sindsdien zijn we leuke buren geworden, samen koffie of een borreltje en in de zomeravonden regelmatig BBQ-en. Terwijl ik met mijn naaste buren helemaal niks heb! Ik zou het dus persoonlijk even vertellen, beetje in een leuke vorm, de kans is groot dat ze dit heel erg kan waarderen!
Je hoeft toch niet te zeggen dat je der naakt hebt gezien maar kan toch alleen melden dat je door de rolgordijnen heen kunt kijken. Dat je ze daar op wilt attenderen voor het geval dat. Weten ze genoeg en hoeft niemand zich te schamen.
Sommige mensen vinden het kicken dat iedereen alles kan zien, ga er toch wel vanuit dat ze weet welke rolgordijnen ze heeft gekocht
Onze overbuurman doet alle lichten in huis altijd uit als hij een film opzet. Alleen kunnen wij dan direct mee kijken. Laatst een berichtje gestuurd "buurman is de film een beetje leuk?!" Spontaan ging de tv uit hahaha paar dagen later vroeg hij wat we dan zagen toen heb ik hem uitgelegd dat je dan niet alle lampen uit moet doen. Verder was onze andere buurman een keer vergeten dat en nog geen folie op de ramen van de voordeur zat. Dus meneer komt flink dronken binnen en kleed zich in de gang tot op zijn adamskostuum uit en doet nog een dansje. We hebben met de hakve straat flink genoten. Aansluitend de buurvrouw even gebeld dat ze hem even uit de gang moest halen hahaha gewoon even melden dus.
Whaha dit doet me denken aan wat ik laatst heb meegemaakt maar dan een stapje erger; we waren uitgeweest in utrecht en gingen nog even pizza eten.. dus ik zet mn fiets weg voor een huis waar ze ook doorzichtige rolgordijnen hadden. Zie ik daar gewoon mensen in de keuken sexen!! ik moest zooo hard lachen, en mijn vriend kwam natuurlijk ook even kijken waarom ik zo moest lachen.. hahaah staan we daar met onze aangeschoten kop.. ohja! We gingen pizza eten
Ik zou het zeker melden want deze dame heeft hier geen besef van. Mijn moeder is dit vorig jaar ook gebeurd en had smorgens een briefje in de brievenbus zonder afzender..dat kun je beter doen want zo hoeft ze zich verder niet te schamen.
Niet echt aardig van je!! Denk dat je het zelf ook wel prettig zou vinden als dit jou zou overkomen. Tenminste,ik wel
Hmm meer de levenservaring op gebied van "andermans problemen je eigen probleem maken" en vervolgens zelf het dupe van worden Voor je het weet ben jij de glurende buurvrouw of de bemoeial van de straat.. Kan wel meelopen met iedereen en zeggen ik zou het melden maar ik zeg gewoon eerlijk; ik zou het niet doen
Ik zou gewoon even aan de bel gaan. Een briefje in de bus vind ik zo flauw. Kom op, we zijn toch volwassen? Hoe erg is het nu om zoiets even te melden. Kan me voorstellen dat de buurvrouw zich opgelaten voelt, maar jij hoeft je toch niet te schamen omdat je het toevallig hebt gezien? Ik zou blij zijn als iemand dat persoonlijk kwam melden ipv een briefje door de bus
Moeilijk...mijn overbuurvrouw heeft van dat melkglas in haar badkamer en als ze het licht aan heeft en dichtbij dat glas staat, zie je ook best goed dat ze naakt is. Ik heb het pas met mijn buurvrouw erover gehad en zij durft ook niks te zeggen. Ik ken mijn overbuurvrouw helemaal niet goed, maar ze woont er al wel een paar jaar. Ik denk dat ze dan zoiets heeft van: waarom kom je daar nu pas mee? Daarom durf ik het niet te zeggen. Maar ik denk dat als je er net pas achter komt, dan het inderdaad wel netjes is als je even bij haar aanbelt. Ik denk echt dat ze het zich niet beseft. Ik geloof nooit dat het opzet is. Wel laten weten wat je gaat doen hoor!
Jeetje wat een preutsigheid van sommige zeg! Bel aan, zeg hi buurvrouw je gordijn schijnt door. Klaar.
Ik zou het ook melden. Je hoeft niet te zeggen dat je haar naakt zag, maar je kunt een opmerking maken over de rolgordijnen dat ze s'avonds doorschijnend zijn. Zo hoeft zij zich niet te schamen en hoef jij je niet opgelaten te voelen