Transparante rolgordijnen, naakte buurvrouw

Discussie in 'De lounge' gestart door Jo79, 15 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Leuk die censuur hiero.
    De p*rno film mag al niet eens gezegd worden... terwijl het toch prima verwoord is.

Nou goed een "natuurfilm" dan...

2. Ballie

Ballie Niet meer actief

Haha, dit is precies waar ik nu bang voor ben. Net nieuwe gordijnen gekocht, zijn wel donker maar niet verduisterend dus je kunt er 's avonds wel enigszins doorheen kijken (je kunt het licht zien hangen). Maar de huizen staan hier best dicht op elkaar en ik ben dus ook bang dat ik gezien kan worden, sta al een paar dagen 's avonds buiten voor m'n eigen raam om te kijken hoeveel je nu precies ziet :p

Ik zou het in elk geval even melden, ik zou het zelf ook prettig vinden. Gewoon niet te moeilijk over doen.

(was meteen bang toen ik dit topic zag dat het heel misschien wel over mij ging maar ik heb gelukkig geen rolgordijnen :p )

3. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    ik zou niks zeggen en elke avond achter de geraniums liggen :D
    helaas val ik niet op vrouwen ;)

4. fafa

fafa Niet meer actief

Ik zou het ervan af laten hangen of er toevallig ook een goedgebouwde overbuurman in dat huis woont :D

Zo ja... niks zeggen!

5. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    goed gebouwd of niet misschien kunnen ze er nog wat van leren :D ;)

6. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik zou denk ik niet het lef hebben om het te melden, maar ik zou dat nog eerder doen, dan een briefje.. Want (en daar ga ik vanuit) als de buurvrouw zich doodschaamt, blijft ze naar anderen kijken van wie heeft mij gezien (zou ik tenminste wel hebben).. Anders weet ze tenminste tegenover wie ze zich moet schamen en hoe die mensen daarop hebben gereageerd..

Zelf zou ik het dus niet melden, voor hetzelfde geld vind die buurvrouw het wel leuk, of denkt ze wat een gluurders (omdat ze ervan overtuigd is dat er bijna niks te zien is)..

Ligt er ook aan hoe je haar inschat, als ze een vriendelijk mens is zou ik het wel doen denk ik..

Groetjes,
    Carlien

Aan mij heb je weinig haha, doe gewoon waar jij je goed bij voelt!;)

7. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Nouja, persoonlijk denk ik 'rolgordijn = niet van buiten naar binnen kunnen gluren'. En zelf heb ik dan liever een buurvrouw die dr mond open durft te trekken, dan dat iedere avond, elk willekeurig persoon die langskomt, mij in welke vorm dan ook kan zien.
    Wat zou je zelf willen?
    Doe hetgeen wat ik je opkomt.

Succes!

8. Verox

Verox Niet meer actief

Ik zou het waarschijnlijk niet durven zeggen.
    Maar ik vraag me ook ernstig af wat jullie "doorschijnend" noemen.
    Persoonlijk vind ik het niet erg dat mensen s'avonds mijn silhouet door de gordijnen kunnen zien. Ik zie vaak de ochtend en avondrituelen in silhouet door de badkamerraampjes van anderen.
    Toen ik een gordijntje voor het badkamerraampje hing heb ik mijn partner savonds naar buiten gestuurd om te kijken in hoeverre het doorscheen. Je ziet alleen mijn silhouet en de buren zitten 30meter bij mij vandaan.
    Zolang je het niet in detail kunt zien vind ik het niet erg.

9. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

Een harde politie film met snelle motoren kan ook nog (hp met sm :D)

Ontopic: ik zou het ook even melden, zou het zelf ook niet prettig vinden als mensen ons konden zien als we in ons adams en eva kostuum rondliepen.

10. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    En heb je al iets gedaan? Zou een anoniem briefje in de bus steken ;) Hier ook zo een tijdje geleden de buurvrouw straat voor ons over de zetel zien kruipen in haar blootje. Die hebben hun woonkamer op het eerste. Vriendlief grapte ermee, zal ik de rolluiken vanaf nu wel naar beneden doen :) terwijl hij dat nooit doet! Maar 1 keer gebeurt hoor...

11. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Is bij onze buren ook, ik heb het niet gezegd en moet er stiekem altijd om lachen.... :D

12. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik heb aan de overkant de dochter van de buren. Griet met lange blonde haren en elke keer als ze mannelijk bezoek krijgt, doet ze de gordijnen niet dicht. Het is net een voorstelling om naar te kijken....;)

Ik zou trouwens een brief in de bus doen.

13. sjak

sjak Niet meer actief

Als ik haar aardig zou vinden, (maar dat weet je nog niet natuurlijk :)) zou iker wat van zeggen... Anders zou ik erook om moeten lachen en verders niks. Misschien weet ze niet dat transparant betekent dat je er doorheen kunt kijken?

14. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    denk dat ik vanaaf ook maar even manlief de douche instuur en zelf maar even gaan kijken wat je ziet wij hebben dus ook melkglas.
    neem aan dat je zoiezo geen datails zien maar tot een bepaalde hoogte hoeft dat voor mij ook niet :(

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dat vind ik wel een slimme!:)

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ja ik zou het wel even melden hoor...
    Ik kwam er van de week ook ineens achter dat er wellicht naar binnen gekeken kan worden bij ons in de slaapkamer...
    Lag smorgens nog even wakker te zijn in bed en keek zo naar buiten door het gordijn heen, oke je zag niet alles maar wel iets... toen bedacht ik me dat het andersom dan ook zo moet zijn...
    Nu duik ik tegenwoordig snel vanuit de gang mn bed in onder de dekens...
    Mijn vriend niet, die komt nog steeds in vol ornaat de slaapkamer in gesloft :D

17. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    Mijn zusje heeft de zelfde rolgordijnen, maar dan in het grijs

En je MOET echt wel weten dat ze doorschijnend zijn hoor, daar kan je echt niet omheen!

Ik blijf er dus bij dat deze buurvrouw het expres doet!

18. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Misschien doet ze het wel expres en kickt ze op aandachtb

19. knap

knap Niet meer actief

Zou een briefje in de bus doen.

Gewoon netjes aangeven wat je ziet. En misschien zijn ze zich daar nog niet van bewust. Zou ook blij zijn als. Het blij mij was dat andere mij zouden helpen.

Zo rechtsstreek.s zeggen vind ik denk zelf eng. Je weet nooit hoe iemand reageert. Dus vandaar het briefje.

20. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Zou het niet anoniem doen maar tussendoor eens opperen. Als je het anoniem doet dan gaat de buurvrouw straks iedereen verdenken en durft ze niet op of om te kijken.

Deel Deze Pagina