Hallo dames, Donderdag gaan we naar een andere huurwoning kijken aangezien we hier maar 2 slaapkamers hebben.de woonkamer daar is 23 m2 met een gesloten keuken.hier hebben we een woonkamer met een open keuken en 26 m2. Hoe groot is jullie woonkamer?ik ben benieuwd of ik de enige ben die dit klein vind,mijn man vind het best ok.
Heerlijk ruim!wou dat ik dat hier had!ben altijd op zoek naar ruimte voor spullen,die dus uiteindelijk maar op zolder of in de gang belanden
Ongeveer 24m2. De woonkamer is lang en smal en we hebben een aparte eetkamer van ongeveer dezelfde grote.
60 m2. Ik vind het heerlijk zoveel ruimte! Als ik niet in de Randstad had gezeten was ik voor nog groter gegaan.
60 m2, heel prettig. Ook hoge plafonds. Ik voel me altijd snel opgesloten dus vandaar de keuze voor dit huis.
Ik had ook een kleine woonkamer. De salontafel heb ik weg gelaten (meer speelruimte, 's avonds pak ik een stoel erbij om dingen op te zetten). Het speelgoed wisselde ik af. Dus 1 groot ding en de rest in de garage. Bijvoorbeeld een groot krijtbord in de kamer en dan in de schuur het keukentje etc. Geef alles een vaste plek en elke avond voor je naar bed gaat even opruimen. Het kan echt makkelijk, ik hoop dat je de huurwoning krijgt.
Uhm.. Te klein! Zo'n 4,5 vierkante meter bij 3,5 vierkante meter? Geen idee, er past iig geen eettafel in omdat de box er staat.
22 m2..tijdelijke woning, zal hierna waarschijnlijk rond de 20 m2 zijn. Ik vind 22 wel fijn.tuurlijk zou ik groter willen.maar dit is knus en groot genoeg!
Onze woonkamer is zo'n 25 m2. Ik zou best een grotere woonkamer willen, maar ik vind het echt niet te klein.
Ik moet trouwens zeggen ik vind knusser juist fijner Appartement waar we gaan verhuizen is in totaal maar 75 m2 haha dat is nu onze woonkamer en keuken. En vind kleiner toch gezellig,warmer etc..
Woonkamer incl open keuken 45m2, zonder keuken ongeveer 30m2. En dan hebben we de eettafel in de keuken staan. Zou zelf geen kleinere woonkamer willen, dan zouden we onze kasten ook niet meer kwijt kunnen.
23m2 maar we lwat ongelukkig ingedeeld met deuren en rare hoeken en aan twee kanten ramen waardoor hij weinig kastruimte heeft. tis passen met box, tafel en speelgoed maar wel knus. als we voor een koophuis gaan moet de woonkamer minimaal 35m zijn (met een open keuken is dit zeker ons minmum)