Nacontrole.... op de foto?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Gezond, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik heb binnenkort een nacontrole bij de gyn...

Nu lijkt het me wel leuk om mijn kindje op de foto te hebben met de gyn... (deze gyn heeft mijn zoontje ook gehaald)..
    Is het raar om een fototoestel mee te nemen en te vragen of hij met mjin zoontje op de foto wil?

Of zal ik gewoon een foto van de bewuste gyn van het internet plukken voor in mijn zoontjes album?

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.716
    3.151
    113
    Vrouw
    Heey,

Ik zou gewoon mijn foto toestel meenemen en vragen of hij met Sven op de foto wil.. denk niet dat het raar is, hij heeft ten slotte Sven ook gehaald :)

Een foto van het internet plukken vind ik ook zo raar.. vragen kan nooit geen kwaad ;)

3. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Wish, ik zou ook mij camera meenemen en het hen vragen...hij zal het een eer vinden denk ik...;)

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

Nou ik zal er nog iets extras bijvertellen.. Wilde het eigenlijk niet vertellen...
    Maar dan snappen jullie beter waarom ik twijfel...

Toen mijn dochter geboren is heb ik de gyn gevraagd (was wel een andere uit hetzelfde ziekenhuis) of hij met mjn dochter op de foto wou... Dat wilde hij wel..
    Die foto's had ik op mijn pc staan...
    Een tijdje later is iemand die foto's gaan misbruiken en zich voor gaan doen als mij... Gevolg: grote ruzie met die gyn want die geloofde mij niet.
    Ik heb aangifte gedaan tegen die persoon, maar daar viel niets aan te doen... Het enige wat eruit gekomen is, is dat zij de diagnose "pathologisch leugenaar" kreeg en een "passende" behandeling...

Maar goed... die gyn verdenkt mij er nog steeds van dat ik het was en is niet voor rede vatbaar. Ik ben bang dat als ik het nu weer vraag dat allemaal weer naar boven komt... En daar heb ik geen zin in...
    Ik heb het afgesloten omdat er niets aan te doen viel... en ermee blijven rondlopen heeft ook geen zin.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik zou zo'n foto sowieso NOOIT online zetten..vind het nogal de privacy schenden.
    Maar vragen kan je het zeker.
    Hij snapt vast wel dat je er toen niet aan gedacht hebt ;)

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik had ze ook niet online staan Elmo... Gewoon op mijn eigen pc... in een mapje...

Ik heb alleen niet zo heel veel verstand van computers en was destijds heeel veel met msn bezig... Het perfecte hackprogramma hoorde ik van de politie...
    Ik doe dus eigenlijk niets meer met msn...

Ik heb nog wel foto's op mijn hyves staan... maar daar zitten geen foto's van derden bij...

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Gewoon vragen. Zou niet weten wrom hij er niet op wil staan, leuk toch voor Sven als ie straks groot is?
    Ze hebben tijdens de keizersnede bij mij al een foto van de GYN met Jaimy gemaakt.
    Een verpleegkundige maakte foto's tijdens de keizersnede en toen de GYN jaimy eruit had gehaald poseerde hij snel met Jaimy vast, snel foto en hoppa Jaimy werd meteen nagekeken, wel een heel leuke foto geworden trouwens! Doen ze daar standaard trouwens.

8. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hey Wish,

Hebben wij ook gedaan bij de vk. Zij vond het geen probleem en ook wel leuk geloof ik.

Groetjes Judith

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Meid, als jij dat wilt, gewoon doen hoor!

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Als het dezelfde gyn is, denk ik niet dat hij het op prijs stelt als je dat nu weer wilt... dan zou ik het dus echt niet vragen. Als het een andere is: gewoon doen en zorgen dat niemand bij die foto's kan, ;)

11. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

He ik vind het wel een tof idee eigenlijk! Allicht doe ik dat bij mijn volgende kleintje ook.

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nouja, dat dus ;)!

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.200
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi Wishgirl,

Gewoon vragen hoor nee heb je en ja kan je krijgen toch.

gr vruchtje

14. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Gezien de achtergrond zou ik het niet durven vragen.

Ik heb bij mijn nacontrole wel een leuke foto gemaakt van onze zoon met de gyn, was gelukkig geen enkel probleem!
    Het is idd leuk voor het album.

Deel Deze Pagina