zal het...?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Bianca24, 16 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    Ik heb een vraagje..

    Ben 2 weken geleden gestopt met de pil vrijdags, ben toe dinsdags erop ongesteld geworden..
    Nu heb ik veel blauwe aders in mijn tepelhof?(wat ik anders nooit had.)
    Zal het kunnen dat dit de eerste tekenen zijn van een zwangerschap?
    Jah ben misschien een beetje te snel, maar jah dat weet je wel hé ...spannend hahaha
    we klussen om de dag ;) ..misschien belangrijk om dat er ff bij te vertellen..
     
  2. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik snap dat het spannend is maar het is echt nog te vroeg om daar nu al iets over te zeggen. Ik denk zelfs dat het al te vroeg is voor symptomen, je bent pas een week van je :evil: af dus eigenlijk moet je eisprong nog komen

    groetjes
    conny
     
  3. Lovelylonnes

    Lovelylonnes Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    He Meis.


    zit in dezelfde situatie als jij, nou ja, iets verder al...
    Ben 21 mei gestopt met de pil en we hebben niks gedaan tot ik voor het eerst zelf ingesteld was geworden.
    Nou 23 juni was dat dan zover dus klussen maar, om de dag net als jij.

    Rond mijn eisprong kreeg ik veel last van verschijnsels zoals misselijk e.d.
    Speciale test gekocht die je al 6 dagen voor je nod mag gebruiken, heb ik dus afgelopen donderdag getest, was het negatief..
    Nog steeds heb ik HEEEL gevoelige tepels, alsof ze verbrand zijn.... maar ik durf niet meer te testen. ik wacht deze week mijn ongi nog af en dan ga ik weer testen...

    Wat ik bedoel te zeggen, schenk er geen aandacht aan, wacht tot je menstruatie uitblijft anders is het zon klap als je test negatief is. Ik was er echt kapot van.

    Het kunnen namelijk ook ontpil verschijnselen zijn ofzo...
    Echt maak je nog niuet blij anders doet het dalijk zon pijn....
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je zit nu ongeveer nog een klein weekje van je eisprong af (mocht je die al gelijk netjes op de helft krijgen) Ik denk helaas dat je aan het ontpillen bent. Het kan bijna niet van een zwangerschap komen.

    groetjes
     
  5. Karo

    Karo Lid

    9 nov 2006
    97
    0
    0
    financial expert
    België
    Ik ben het helemaal eens met Natasja. Volgens mij ook ontpillen.

    Zwangerschap zou echt nog wat vroeg zijn aangezien je pas 2 weken geleden gestopt bent met de pil en intussen nog ongi. bent geworden. Ik vrees dat er nog geen eitje gepasseerd is.

    Maar toch veel succes !
     
  6. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He Bianca,

    Ik wil je ook niet heel veel hoop geven anders ben je misschien heel erg teleurgesteld als je neg test maar een vriendin van mij was ook heel snel zwanger. Ze was gestopt met de pil en ongi geworden. daarna is ze niet meer ongi geworden en was ze zwanger!

    Dus je weet maar nooit!
    Succes!

    Liefs Farfan
     
  7. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    volgensmij heb je dan nog niet eens je eisprong gehad nu ! of reken ik nu zo fout ....
     
  8. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    Hahah :) neeh idd..zo zit ik ook steeds te denken...maar wacht netjes mijn :evil: :evil: af en we zien wel, vind het gewoon zo maf hahaha...je gaat toch direct denken dan hé, maar goed we blijven doorklussen en we zien het vanzelf over twee weken...

    bedankt allemaal voor de snelle antwoorden>>>toppie :D
     

Deel Deze Pagina