Grappig maar erg lastig

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Kalush, Sep 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Sinds een tijdje weet Eliza hoe het water uit het badje moet lopen. En ja daar zit ze dus de hele tijd aan te prutsen met als gevolg dat alles onder het water komt en er niks meer in het badje zit.

Ook in het gewone bad weet ze dit precies. Snap er niks van want heb het met voorbedachte rade het bad nooit leeg laten lopen waar ze bij was..
    Wat ik ook doe en wat ik haar ook te spelen geef, alleen dát wil ze doen..

Pfff.. soms...

Wie komt er nog meer van dit soort dingen tegen?
    Iets waar je eigenlijk wel om kan lachen maar wat toch best irri is.

2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

doet ze dit door de stop eruit te trekken ofzo? Waar heb je de stop zitten, als ie namelijk aan t eind zit heb je van die soort platen om in het bad te zetten. Die zijn eigenlijk voor de kraan maar als je daar de stop hebt zitten werkt dat ook.

En anders gewoon consequent zijn. Je bent er toch bij als ze in bad zit. Even een paar keer streng zijn helpt mss,,,

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tymen heeft nu ontdekt waar de radio staat en dat die leuke knopjes heeft om aan en uit te zetten. Een magneetslotje op de kast helpt niet, maakt hij hem nog open, dus tegenwoordig bind ik de kast dicht! :rolleyes: Tja en zo gauw je erom lacht denken ze dat ze grappig zijn en doen ze het steeds weer! Vermoeiend, groter wordende kleintjes!

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Trouwens, heb je al zo´n speelsetje die je met rubbernapjes op de muur vast maakt? Waar ze dan water in moet gieten enzo? Misschien dat ze dan de stop vergeet!

5. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hee, leuk idee.. nog niet aan gedacht!

Ja leuk zijn die dingetje.. eigenlijk kun je er wel om lachen of is het gewoon erg slim uitgevonden.
    Maar idd 1 keer lachen en het is klaar..

Kast open maken, cd uit de hoesjes halen en in de mond doen, met als gevolg allemaal krassen.

Ok kast open trekken en alle luiers eruit halen.. kan ik weer op de kop om alles er weer een beetje netjes in te doen.

Of aan de kabels trekken, die allemaal toch echt wel uit het zicht liggen.

Hihi.. kleine deugnieten zijn het..

6. Ivonne

Ivonne Actief lid

Apr 9, 2006
    441
    0
    0
    Tja ik heb de stop dichtgeplakt met secondelijm hahahahahahahaha
    Moet ik alleen had badje later omkiepen in de douche maar dat ben ik al zo gewend, weet niet beter ;)

7. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Mijn kereltje doet het (gelukkig) nog niet maar mijn dochter heeft ook alles gedaan (dus ook spelen met de stereo) en 't gaat allemaal over! Maar dan vinden ze wel weer wat anders hoor :)

Share This Page