Hallo Vorige week heb ik onveilig gevreeën met mijn man tijdens mijn vruchtbare dagen. Nu ben ik Sinds een dag of drie misselijk. Mijn nod is over drie dagen, nu had ik net pijn in mijn onderrug en had ik wat bloed in mijn boxershort zitten en ook met afvegen ook wel een gevoelige baarmoeder... Ben altijd regelmatig ongesteld. Zou dit een innestelingsbloeding zijn geweest? En hoelang bloed je daarvan of zou ik toch al ongi zijn?
he meis, wat schrikken zeg! ik lees wel vaker dat het een innestelingsbloeding kan zijn als het weinig is en niet doorzet. Hou je ons op de hoogte?
kan me voorstellen dat je er onzeker door wordt ook omdat je zegt dat je normaal nu nog niet ongetseld zou worden. Ik hoop dat het hierbij blijft voro je. Ik ga voor je duimen. Ik voel me nog steeds hetzelfde, ben bang voor een teleurstelling maar voel me echt zwanger. Ik ga zaterdag testen hoop dat er al wat op uitkomt, anders na een paar dagen nog eens testen als ik niet ongetseld ben geworden. maar jij mag zaterdag dan ook al testen toch? of zondag?