Over ongeveer 2 maanden krijgt onze kleine meid een andere kamer. Ik ben zelf gek op roze en zou het liefste héél véél roze willen maar ja, misschien is het ook wel leuk om iets met andere kleuren te doen en dan roze als accentkleur ofzo. Ik weet eigenlijk niet waar en hoe ik moet beginnen dus ben op zoek naar leuke sites met foto's van leuke meidenkamers. Weten jullie waar ik inspiratie op kan doen?
sophie heeft (ze slaapt er nog niet hoor ,moet nog) maar een echte meiden kamer. 1 muur is fuchsia rose, rest vd muren gebroken wit. beuken meubels (kast, bed tafel en stoeltje) , vloer is donker laminaat, gordijnen is rose/wit geblokt, van diezelfde stof is ook een kussentje voor op stoeltje gemaakt. dekbedovertrek is rose met ZOET erop, en ander dekbed is fuchsiarose met witte stippen en groen roeseltje aan de randen. mn schoonzusje heeft een schilderij nageschilderd van een meisje dat op een prinsessenstoel zit, kleuren in schilderij zijn hoofdzakelijk rose en beetje groen. oja niet vergeten we hebben een kwastenlamp kleur fuchsia van jolein er hangen. kamer is zo zoet genoeg
leuk deze vraag ik heb er ook erg lang mee gezeten ik ben gek van PIP studio alleen is het zo mega duur. Dus de bahang heb ik niet gedaan maar wel een beetje de kleur heb de muren knal roze en de deuren rood met witte kozijnen en dog een muur blauw en dan het dekbed en kussens en schilderijtjes in PIP..was al duus genoeg hahaha hier een linkje van de kamer (ben eigelijk ook wel benieuwd wat jullie ervan vinden) site offline en ikke jarig Mivede (titel van de site is wat gek als ik het zo lees maar doet het wel gewoon )
Esmee heeft een prinsessen kamer, met sneeuwitje ,assepoester. heb een muursticker besteld en nu heeft ze een enorme assepoester op haar muur en daar om heen allemaal balletjes en hartjes. en over haar nijntje behangrand heb ik een prinsessen bahangrand geplakt, nu alleen nog wachten op de gordijnen, die zijn in de maak.
Boefjes, waar heb jij dat gave bed vandaan? Ik heb zoiets wel bij Ikea gezien. We willen het dan eerst klein hebben. 150 cm lengte ofzo, maar waar haal je daarvoor hoeslakentjes? Ik kan ze echt nergens vinden? Oja en het liefst rose
@Kaboutertje Volgens mij had ik het weg bij de Karwei ik heb het ook nog in het wit voor mijn andere dochtertje van 2 die er nu opslaapt. Wat betreft de kleinere uitvoering..in principe is dat niet nodig, als je het half opmaakt net als het ledikantje dan kan je er langer plezier van hebben anders moet je over een tijdje weer. Maar die lakentje kan je wel overal weg halen hoor..volgens mij ook wel bij de Hema ofzo.. Succes ermee p.s De Karwei heeft ze af en toe in aanbieding volgens mij 75 euro Goed in de gaten houden dus
Ik had gekeken op de site van de hema, maar daar stond niets. Maar we willen toch kleiner beginnen, dat geeft meer geborgenheid, net als het ledikantje. Maar we zijn dan idd dubbel bezig: matras, molton, hoeslaken En het liefst heb ik dan ook nog Velux ( is zo lekker warm en neemt vocht op). Morgenochtend even die geldboom leeg plukken in de tuin
Mmm, zag net dat de aerosleep maar tot 150 cm gaat. jammer dat dat dan niet tot 200 gaat We gaan dus toch voor de 150 cm, ik wil dat ze gewoon op en aerosleep slaapt. Je mag komen plukken hoor
Ik zou ook wel wat meer foto's willen zien. Ik wil voor mijn dochter ook een echte meidenkamer maken maar overzie het niet zo goed tussen als die leuke spullen. Hier komt iig geen "thema' kamer als dora of prinsessen ofzo
Hier wel het eijffinger pip behang. De rode met bloemen en vlinders. Wat leuke kussens van Pip erbij, staat helemaal geweldig. De overige muren gewoon wit. En een juniorbed , antraciet ijzer. Nu nog een leuke klamboe als hemel en het is klaar. www.eijffinger.nl en dan even kijken bij pip. echt erg leuk behang.
Hai! Leuk vooruitzicht, kamertje veranderen. Wij hebben dit onlangs ook gedaan. Wij hebben een tweeling van 2 jaar. Wij hebben gekozen voor ieder hun "eigen" hoekje. Mn dochter heeft een paarse muur en een prinsessenposter, en mijn zoon een groene muur met een carsposter De kleuren passen bij elkaar en verder is het gewoon een practische en rustige kamer. Op het raamp hebben we een paar winny de poehtjes. Is te koop bij oa de gamma. Het nachtlampje is van de gamma, je kunt zelf een afbeelding printen en deze er tussen stoppen. Dit hebben wij nog niet gedaan, er zitten ook standaard afbeeldingen bij, maar is dus echt superleuk zo'n lamp die je zelf nog kunt stylen. Ik heb een foto bijgevoegd zodat je een idee hebt hoe het er hier uitziet!
Aerosleep heeft wel tot 200cm hoor. Ik werk bij babydump aan daar kunnen we ze gewoon bestellen. Ik geloof iets van 150euro.
@Kaboutertje de Karwei heeft het bed nu in de aanbieding..is zelfs nog maar 59euro ipv 75 die ik zei.. Kijk hier de link De decoratieve bouwmarkt | KARWEI en dan pagina 8 Veel plezier ermee
Dank je voor de tip. Ik was eerst aan het zoeken voor meegroeibed, maar daar zijn de matrassen vaak 80 cm breed van. Nergens een leuk hoeslaken voor te krijgen. Maar wat is zo'n bed in ene groot in zo'n klein kamertje