we hebben het gewoon echt niet breed vorige maand erg weinig geld en deze maand ook weer weet gewoon echt niet hoe we deze maand doorkomen. bleghhhh soms is het zoooo moeilijk dat geld en zonder geld kan je gewoon weinig. het wordt deze maand van 150 euro leven hoe geen idee maar ach ja zijn altijd mensen die het nog zwaarder hebben wou even me hart luchten tnkss
ik vind het ook moeilijk hoor om met weinig rond te komen. vind het knap hoe andere mensen dat allemaal doen, respect hoor.
Wou ik inderdaad ook zeggen, anders eens kijken of je in aanmerking komt voor de voedselbank? Veel sterkte!
pff respect! ik vraag me al af waar mijn geld heen gaat. Maar dit is wel echt weinig, maar idd de voedselbank!?
mijn vriend verdient te veel voor de voedselbank maar zijn baas heeft alle minuren eraf gehaald en er is een loonbeslag geweest dus dat betekend bijna niks en dat was vorige maand ook al
Hoi Niet lullig bedoelt, maar hoe heb je dan op vakantie kunnen gaan als jullie 't niet breed hebben? Als ik weet dat ik bijna niet kan rondkomen, ga ik niet naar Spanje maar had dat geld opzij gezet voor situaties als nu... Even goed veel succes!
wij zijn op vakantie gegaan omdat mijn man zijn zus in spanje woont en dus niks hebben hoeven te betalen
Ok dat scheelt iig een hele hoop! Als jullie er echt niet uitkomen misschien hulp vragen van mensen en/of instanties, en doe jij ook werken? Of alleen je vriend.
neem eens kontakt op met maatsch. werk die kunnen je ook helpen aan instanties die je met de financiele rompslomp kunnen helpen en mss ook advieseren/helpen aan 'extra inkomsten' door instanties aan te schrijven