pff even me verhaal kwijt

Discussion in 'De lounge' started by flowertje, Oct 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    we hebben het gewoon echt niet breed vorige maand erg weinig geld en deze maand ook weer weet gewoon echt niet hoe we deze maand doorkomen.
    bleghhhh soms is het zoooo moeilijk dat geld en zonder geld kan je gewoon weinig.

het wordt deze maand van 150 euro leven hoe geen idee maar ach ja zijn altijd mensen die het nog zwaarder hebben

wou even me hart luchten tnkss

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik vind het ook moeilijk hoor om met weinig rond te komen. vind het knap hoe andere mensen dat allemaal doen, respect hoor.

3. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    ja het is zooo zwaar en je hoofd is het soms zooo zat al dat geld zonder geld kan je gewoon niet.

4. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ook ik heb er ervaring mee..ga je al naar de voedselbank misschien?

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Wou ik inderdaad ook zeggen, anders eens kijken of je in aanmerking komt voor de voedselbank?

Veel sterkte!

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    pff respect! ik vraag me al af waar mijn geld heen gaat. Maar dit is wel echt weinig, maar idd de voedselbank!?

7. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    mijn vriend verdient te veel voor de voedselbank
    maar zijn baas heeft alle minuren eraf gehaald en er is een loonbeslag geweest dus dat betekend bijna niks en dat was vorige maand ook al

8. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    Hoi

Niet lullig bedoelt, maar hoe heb je dan op vakantie kunnen gaan als jullie 't niet breed hebben? Als ik weet dat ik bijna niet kan rondkomen, ga ik niet naar Spanje maar had dat geld opzij gezet voor situaties als nu... Even goed veel succes!

9. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    wij zijn op vakantie gegaan omdat mijn man zijn zus in spanje woont en dus niks hebben hoeven te betalen

10. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    Ok dat scheelt iig een hele hoop! Als jullie er echt niet uitkomen misschien hulp vragen van mensen en/of instanties, en doe jij ook werken? Of alleen je vriend.

11. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

Nov 9, 2010
    2,441
    0
    0
    limburg
    neem eens kontakt op met maatsch. werk die kunnen je ook helpen aan instanties die je met de financiele rompslomp kunnen helpen en mss ook advieseren/helpen aan 'extra inkomsten' door instanties aan te schrijven

Share This Page