Hoi meiden, Ik kan me herinneren dat er eerder eens een topic over thuiswerk was. Ik wil graag wat bijverdienen, zo'n 300 euro per maand zal al voldoende zijn. Zijn er hier meiden die betrouwbaar thuiswerk doen? Ik heb al wat gegoogled, maar kom bedrijven tegen waar je eerst inschrijfgeld moet betalen en dat vind ik vreemd. Bedankt alvast!
Annie Connect (verkoop/goede doelen) en TNS NIPO (mensen bellen voor het afnemen van enquetes). Ik meen dat Annie Connect momenteel thuiswerkvacatures open heeft staan. Ik ken iemand die dit doet en is het erg goed te doen, ondanks het moeten verkopen, je kan zelf je tijden bepalen en jezelf per 15 minuten indelen. TNS NIPO was dat een tijd geleden opzoek, weet niet of dat nog zo is. Beide zijn normale bedrijven, en heel betrouwbaar. Zeker voor die 300,- lijkt me dit beide goed te doen!
Dank je, daar ga ik zeker even naar kijken! @marnatman, geld inleggen leek me sowieso al niets. Die "baantjes" laat ik links liggen.
Heb je hier ervaring mee? Ik ben namelijk ook op zoek naar iets wat ik vanuit huis kan doen en teksten schrijven ligt mij wel. Hoor er graag van! PB mag uiteraard ook
Ja hoor ik ben er al een paar jaar actief. Werkt perfect. Betalen altijd op tijd uit en je weet waar je aan toe bent.
Ik ken ook nog wel wat, wat je vanuit huis kan doen. Heeft niks met erotiek te maken. Wie vragen heeft mag me gerust een pb sturen
Nou vraag ik me af he, zonder daadwerkelijk een uurprijs te noemen. Maar hoeveel uur moet je dan thuiswerken wil je er inderdaad een beetje wat aan verdienen? Een moeder van een vriendinnetje deed ook thuiswerk, iets met wenskaarten ofzo, die had stapels dozen in huis en kreeg een cent per kaart ofzo.. Leek me nooit zo 'winstgevend'. Vandaar m'n vraag en word ik straks ook wel fervent thuiswerker als het een beetje loont
Wil ook wel pbs omtvangen van degene die meer info hebben over thuiswerk. Wie weet is het wat voor mij
Ik reageer later even wat uitgebreider ivm een afspraak. Bij ons ben je gewoon commercieel bezig. Via het internet. Je kan zelf je tijden indelen.