Trap in zij

Discussion in 'Gezondheid' started by Aalsthuis, Mar 6, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aalsthuis

Aalsthuis Lid

Nov 17, 2018
    43
    14
    8
    Female
    Hey dames,
    Daarnet was onze zoon wat te wild aan het spelen en gaf mij een trap in mijn zij. Lekker onder de ribben. Wat een pijn. In ben 14weken zwanger. Kan dit kwaad?
    Ik ga ervan uit dat de baby daar zeker nog niet zot maar omdat de ribben en net eronder nu pijnlijk zijn twijfel ik zo hard. Wie kan mij even geruststellen? Hiervoor durf ik de verloskundige ook niet lastig vallen op zondag

2. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

Oct 13, 2014
    3,711
    4,029
    113
    Overijssel
    Persoonlijk denk ik dat het geen kwaad kan, maar je zou voor de zekerheid misschien de huisartsenpost kunnen bellen voor advies?
    Tenminste, dat zou ik doen als het je toch niet lekker zit.

Aalsthuis likes this.
  3. Aalsthuis

Aalsthuis Lid

Nov 17, 2018
    43
    14
    8
    Female
    Bedankt, heb het ondertussen gedaan en ze zei dat de baby daar niet zat en dat het wel blauw kan worden. Vond ze helemaal niet vriendelijk.... Heb men excuses aangeboden dat ik belde. Haar antwoord ja fijne dag

4. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

Oct 13, 2014
    3,711
    4,029
    113
    Overijssel
    Snap dat nooit zo.. waarom zo onvriendelijk? Hopelijk ben je iets gerustgesteld en niet meer denken aan die onaardige trien...

bubblybaby, SAARC and Aalsthuis like this.
  5. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

Jan 11, 2019
    12,255
    12,631
    113
    Female
    Eventjes met verloskundige bellen

6. Kaktus

Kaktus Actief lid

Jul 4, 2021
    384
    261
    63
    Female
    Wat een rare reactie van de HAP. Ik zou inderdaad even contact opnemen met je VK, hopelijk is die begripvoller.
    Ook al denk ik dat je je nergens druk om hoeft te maken hoor :)

bubblybaby and Aalsthuis like this.
  7. Aalsthuis

Aalsthuis Lid

Nov 17, 2018
    43
    14
    8
    Female
    Heb even gebeld en verhaal gedaan. De verloskundige vond het ook echt niet kunnen dat er zo gereageerd werd..... Ze zei dat ik me echt geen zorgen hoef te maken want dat de baby nog lekker diep ligt. Het kan wel een paar dagen pijn doen of zelfs blauw worden maar dat het voor de baby echt geen kwaad kon. De geplande echt op 24/3 blijf ze zei dat er echt geen reden was om te vervroegen dat ik lekker mag genieten gelukkig zijn er hier wel begripvolle mensen

Ang1987, Loveischocola and Theezeefje like this.
  8. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

Jul 28, 2020
    2,418
    2,169
    113
    Fijn dat je gerustgesteld bent. Misschien kun je een melding maken bij de huisarts van dat onaardige gedrag aan de tel. Sorry maar mensen (zeker zwangeren) kunnen zich toch ongerust voelen en daarvoor bel je dan toch!! Echt schandalig.

Fijne zwangerschap toegewenst, de enige trapjes die je nog mag krijgen zijn van de baby in je buik over een tijd:)

Aalsthuis likes this.
  9. Aalsthuis

Aalsthuis Lid

Nov 17, 2018
    43
    14
    8
    Female
    Ooh hoe lief van je bedankt !!!

Ang1987 likes this.

Share This Page