hoi ik had u al eerder gemailt maar ben erachter dat ik ongeveer 5 weken zwanger ben nu ben ik net begonnen met bloedverlies soms helder soms oudbloed.kreeg geen duidelijk antwoord van het ziekenhuis maar omdat ik al 2x een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad vraag ik mijn af of dit normaal is want verder heb ik geen klachten alleen wat pijn in de rug en het gevoel dat ik ongesteld ga worden maak me alleen heel erg ongerust ivm het bloedverlies wat kan dit zijn alvast bedankt
hOi tunsia, Bloedverlies komt nog al een voor in de jonge zwangerschap dit komt omdat je baarmoeder nu zeer goed doorbloed gaat worden en omdat eht gaat groeien kan er soms een klein haarvatje knappen dat het bloedverlies veroorzaakt. Op het moment dat het bloedverlies zoveel word als een menstruatie en je krampen krijgt, dan is het helaas niet goed en zal het vruchtje af gestoten worden. Het is helaas nu nog niet mogelijk om te zeggen of het goed zal gaan, met een echo is ook nog heel weinig te zien. Het is afwachten....... Sterkte ! Imke