huh, achterzitje op de Gazelle Bloom?

Discussie in 'De lounge' gestart door emma84, 17 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    Ik heb een bobike achterzitje (gewoon zo'n standaard) maar die kan bij de gazelle bloom niet met zo'n blok worden vastgemaakt.

Heb op internet gelezen dat je dan een ATB beugel nodig hebt ofzo, maar hoe en vooral waar maak ik die dan aan vast?

Weet iemand welke beugel ik precies moet hebben (schijnen meerdere soorten atb beugels te zijn) en waar ik die vast moet maken aan de fiets?

mss met foto's, want ik snap er echt helemaal niks van haha

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Weet de fietsenmaker dat niet?
    Ik heb ook een Bloom met Bobike... Ik zou het niet weten. Fietsenmaker heeft alles geregeld...

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Ik had helemaal geen beugel, maar hij zat bevestigd aan dat "uitsteeksel" op de bagagedrager.

4. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    probleem is dat ik die fietsenmaker hier niet helemaal vertrouw.

heb wel vaker de fiets weggebracht als er iets gerepareerd moest worden, maar hij levert kwalitatief dan maar half werk.

vandaar dat ik het zelf wilde gaan doen haha. maar snap er niks van.

5. SSara

SSara Lid

20 nov 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een gazelle bloom. Die beugel moet om de zadelbuis heen. Al op youtube gekeken? Is een beugel voor de bobike.

6. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Je hebt een lange en een korte beugel. De beugel gaat om de buis waar de zadelpen in zit. De lange of korte hangt een beetje af van hoe hoog of laag je zadel staat.
    Mijn man heeft het er zelf opgezet en het was prima te doen. Ik heb trouwen een union moederfiets. (Van halforts)
    Ik denk dat als je even gaat googlen je er wel achter komt welke beugel het beste is voor jou fiets.

7. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    blok moet aan de bagagedrager. Als je googelt op gazelle bloom afbeeldingen kun je het ook zien.

Voordeel is dat het stoeltje daardoor wat verder naar achteren zit en je kind niet zo dicht op je.

8. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ja even googlen en you tube! Wij hebben het stoeltje er ook op gezet.
    Was wel even googlen hoe hij het beste vast gemaakt kon worden.
    Buuf heeft een bloom en die heeft een langwerpig hulp stuk dat om/onder het zadel heen gaat.

Deel Deze Pagina