Ik heb een bobike achterzitje (gewoon zo'n standaard) maar die kan bij de gazelle bloom niet met zo'n blok worden vastgemaakt. Heb op internet gelezen dat je dan een ATB beugel nodig hebt ofzo, maar hoe en vooral waar maak ik die dan aan vast? Weet iemand welke beugel ik precies moet hebben (schijnen meerdere soorten atb beugels te zijn) en waar ik die vast moet maken aan de fiets? mss met foto's, want ik snap er echt helemaal niks van haha
Weet de fietsenmaker dat niet? Ik heb ook een Bloom met Bobike... Ik zou het niet weten. Fietsenmaker heeft alles geregeld...
probleem is dat ik die fietsenmaker hier niet helemaal vertrouw. heb wel vaker de fiets weggebracht als er iets gerepareerd moest worden, maar hij levert kwalitatief dan maar half werk. vandaar dat ik het zelf wilde gaan doen haha. maar snap er niks van.
Ik heb een gazelle bloom. Die beugel moet om de zadelbuis heen. Al op youtube gekeken? Is een beugel voor de bobike.
Je hebt een lange en een korte beugel. De beugel gaat om de buis waar de zadelpen in zit. De lange of korte hangt een beetje af van hoe hoog of laag je zadel staat. Mijn man heeft het er zelf opgezet en het was prima te doen. Ik heb trouwen een union moederfiets. (Van halforts) Ik denk dat als je even gaat googlen je er wel achter komt welke beugel het beste is voor jou fiets.
blok moet aan de bagagedrager. Als je googelt op gazelle bloom afbeeldingen kun je het ook zien. Voordeel is dat het stoeltje daardoor wat verder naar achteren zit en je kind niet zo dicht op je.
Ja even googlen en you tube! Wij hebben het stoeltje er ook op gezet. Was wel even googlen hoe hij het beste vast gemaakt kon worden. Buuf heeft een bloom en die heeft een langwerpig hulp stuk dat om/onder het zadel heen gaat.