de kapstok hangt boven de trap.. Precies onder de kapstok ligt nog wel eens het één en ander ja. Bijvoorbeeld de bodywarmer van ons zoontje is aan 2 kanten te dragen dus er zit geen lusje aan om hem aan op te hangen, die ligt dan op de trede in de hoek, het gaat dan ook maar om 1 trede. De rest van de trap is helemaal leeg.
Hier is 'ie altijd leeg. Niet alleen omdat het gevaarlijk is met struikelen e.d. maar ook omdat het me zo eng lijkt als we onverhoopt eens in het donker vd trap moeten. (Licht uitval, brand, etc)
De hondenriem ligt er.... En spullen die mee naar boven moeten. Maar zodra ik de trap op ga neem ik dit ook mee
Hier ligt echt altijd wat op de trap. Als ik alles opgeruimd heb komt er wel weer iemand iets op de trap leggen.
Wij hebben een smalle steile trap dus hier is de trap altijd leeg. Ben veel te bang dat de kinderen vallen als ik spullen op de trap zet.
Het was altijd een opslagplek (trap naar zolder nog steeds) maar sinds er kinderen zijn is ie leeg. Eigenlijk wel knap dat het lukt, want ik ben nogal een rommelkont
hier ligt niks op de trap, staat een doos naast de trap met spullen die naar boven moeten en die wordt meerdere x per dag geleegd
Er ligt nooit wat op onze trap... Ik val al over een lucifer dus die trap moet gewoon leeg zijn zonde troep