trap tegen buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mats79, 18 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mats79

Mats79 Lid

27 feb 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben 28 weken zwanger voel kleine goed.

Echter dochter sprong vanavond op buik,Heb geen verloskundige om te bellen. En gynaecoloog is er niet.

Zal mijn jongentje iets mankeren

2. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Nee, je kleine is goed beschermd door o.a. je vruchtwater.

3. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    dat had ik van de week, mijn zoontje trapte precies tegen me buik net wanneer ik zo last van mijn navel had, het was niet eens super hard, maar had daarna toch echt wel even pijnlijk, maar denk idd dat geen kwaad kan, gister leunde hij even snel over mijn buik, deed ook weer pijn, gelukkig ook niet hard, maar toch, wou dat die wat voorzichter was, maar ja het is een kind van 4j en 7m ;):)

4. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Zit vast goed, hou even in de gaten of de kleine goed blijft bewegen. Je buik kan wel een stootje hebben gelukkig :)

5. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Heb jij van je gyn geen telnr gehad van de afdeling in het zkh die je kan bellen als er iets is. De afdeling waar je naar toe moet als je gaat bevallen, kan ff niet op de naam komen

6. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Hallo,

Ik had ook alleen een gyn. En kon altijd de verlosafdeling bellen daar is dag en nacht een gyn. Gewoon bellen meid je baby heel veilig maar voor je eigen geruststelling

7. Inderdaad, gewoon het nummer bellen wat je moet bellen als je vliezen breken, je weeën krijgt, je een te hoge bloeddruk vermoedt e.d.! Voor je eigen geruststelling zou ik het even na laten kijken, dan weet jij dat alles goed zit en hoef je je daar niet meer druk om te maken.. Veel fijner, lijkt me! :)

8. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ik kreeg een airbag tegen mijn buik met 33 wkn zwangerschap (en weet niet of je al eens een airbag hebt gevoeld maar dat voelt helaas niet als een lekker zacht kussen dat tegen je aankomt ;)) maar de kleine is gezond geboren na 38 weken :) Baby's hebben hun eigen airbag zei de vk ;)

9. minon

minon Niet meer actief

Het kan wel degelijk wat doen als je rhesus negatief bent en je kindje een positieve bloedgroep heeft. Door een ongeluk, val, of trap in je buik kan je bloedcontact maken met de baby.
    Ik zou dus zeker bellen naar een gynaecoloog of verloskundige waar je onder controle staat.

10. Mats79

Mats79 Lid

27 feb 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben B positief.

Echter bij zwangerschap dochter erg ziek geworden Hellp 34weken., alles goed gekomen hoor. Helaas daardoor erg onzeker en bang bij elk pijntje word.ik onzeker Zh al vaak gebeld. Man zegt dat ik me niet zo druk miet maken. Kon ik dat maar zo van me afzetten.

11. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    De baby zelf zal niets gevoeld hebben want dat kan in principe niet.
    Vruchtwater is een stootbumper en buikbaby's kunnen lichamelijke pijn niet voelen omdat ze dat nog niet geleerd hebben.

Maar, je kunt altijd de gyn./vk bellen! Gewoon het weekendnummer. Als je je zorgen maakt moet je bellen.

Deel Deze Pagina