Wij doen 2x aan sinterklaas en 1x aan kerst met kadootjes. In totaal ben ik zélf ongeveer 50 euro kwijt voor Justin. Vind dit ook méér dan genoeg omdat Justin ook kado's van opa/oma/tante/oom krijgt. Lootjes is 25 e van ons + 25 e van schoonouders dus kan voor 50 euro wat kopen en bij mijn moeder en man 20 e zelf bijleggen en zij 30 e, dus ook voor 50 e wat kopen.
wij besteden met sinterklaas ongeveer 100 met zijn tweeen en met kerst 50. Vind ik meer als voldoende. Fleur is volgende week ook nog eens jarig één dag voor sinterklaas. xx
Ik ben voor de Sintkado's 210 kwijt. VOor de kerst wil ik zoiezo onder de 50 euro blijven! Zelfs dit bij elkaar vind ik al erg veel hoor!
Voorheen deden wij met Sint niets (nu nogsteeds niets) en met Kerst 50 euro per persoon van de familie. Dat liep eigenlijk behoorlijk op want we zijn met zijn 8en. 400 euro dus.. Nu hebben we afgesproken wat te minderen want wanneer we bij elkaar kwamen met kado's dan lag de hele woonkamer vol, was een beetje overdone. Nu doen we gewoon voor iedereen 1 mooi duur iets en dan evt nog wat kleine kadootjes zodat het niet weer zo vol is.
In totaal voor 2 volwassenen en 3 kinderen 75 euro. Voor Isabella ongeveer 40 euro. Volwassenen 2x 10 euro 2 andere kinderen ongeveer 15 euro
sinterklaas dioen we lotjes tot 10.- met kerst krijgt iedereen een kadootje tot 20.- (broers, zussen en oma) de ouders tot 50.-
Wij besteden best veel aan kerst. Sinterklaas doen we niet zo veel aan. Demi krijgt van ons twee kleine cadeautjes en van opa en oma nog kleine cadeautjes. Voor kerst doen we lotjes bij de ouders van mn man. Dat is 15 euro per lotje. Dan doen we voor elkaar nog voor 25 euro (gewoon kleine leuke dingetjes). Voor mijn ouders zijn we ongeveer 200 euro kwijt en voor Demi rond de 300 euro en dan krijgt ze nog veel van mijn ouders. Kerst is een beetje uit de hand gelopen, maar we doen dan voor mijn vader ook wel een extra mooi cadeau omdat hij de 27e jarig is. En ja voor Demi... we kopen eigenlijk alles wat we leuk vinden voor haar ondanks dat we weten dat we dit eigenlijk niet moeten doen.
We besteden met Sinterklaas ongeveer 100 euro per kind. Met Kerst doen we geen cadeau's want Koen is 28 december al jarig en Sara 15 januari dus dan worden ze alweer verwend.
sinterklaas doen we niet aan, onze meiden zijn nog veel te jong om het besef te hebben. Kerst vieren we met een aantal vrienden en dan besteden we 10 euro per cadeau. Voor de meiden 35 euro
Met Sinterklaas doen we 20,- pp voor surprises, voor mijn moeder nog ong. 40,- voor een cadeau, en voor Simon geven we ong. 25,- uit. Met Kerst doen we niet echt aan cadeau's, we geven mijn schoonouders wel een mooi boek of cd.
Met sinterklaas hebben wij 100 euro per kind ongeveer. Dus 300 euro. Met Kerst krijgen ze van ons alleen een leesboek. Voor opa en oma kopen wij een abonnement voor een pretpark waar ze in lente-zomer herfst naar toe kunnen. Vorig jaar was dat de efteling (2 keer 80 eur) Voor elkaar doen we eigenlijk niets.
voor sinterklaas hebben we 100 per kind we vieren 5 december bij opa en oma 1 sinterklaas en 6 december bij de andere opa en oma dan is hij nog jarig en krijgt hij een diego fiets en met kerst doen we lootjes trekken en dan met een bedrag van 25 euro de kids krijgen dan een kleinigheidje
rond de 50 euro pp en voor de kleine rond de 100 oh ja en dat is met sinterklaas dan! kerst niks denk ik
Voor Milan hebben we voor Sinterklaas voor ong. 100 euro gekocht, en voor de rest geven we niks met Sinterklaas (d'r zijn nog geen andere kindjes in de familie). Met kerst geef ik m'n vriend voor ong. 100 euro denk ik (hij is ook nog jarig in dec. en dan krijgt 'ie al een ps3, wat ook best duur is). M'n broertjes en zusjes (in totaal 4) geef ik elk voor 25 euro (ongeveer). Ouders 100 euro, schoonouders 100 euro. Milan krijgt met kerst van ons alleen maar wat kleins (hooguit 30 euro denk ik) en een nieuw pakje, want dan wordt hij toch al verwend door opa's/oma's/ooms/tantes/etc. En hij wordt ook nog gedoopt in dec. en dan krijgt hij ook nog wat van iedereen.
Voor Amber zijn we voor Sinterklaas/kerst en verjaardag 5 januari ongeveer 50 euro kwijt. Voor elkaar kopen we een kleinigheidje voor onder de kerstboom. En dan voor de neefjes nog een kerst cadeautje van +/- 15 euro pp. Dus denk totaal zo'n 100 euro max.
Wij hebben 100 uitgegeven voor Sint van Ana-Lucia. Met kerst krijgt ze nog een leesboekje en 50 euro op haar spaarrekening. Wij geven niks aan elkaar of aan iemand anders. Alleen mijn ma krijgt een agenda van de Hema met foto's van Ana-Lucia voor het nieuwe jaar.
met klaas doen we met de familie een spel, cadeautjes zijn 5 euro pp Dan ook nog pakjesavond (spel doen we de zondag erna) is het "ieder koopt cadeautjes voor zn eigen kind (jeuuuu we kunnen eindelijk ook meedoen!)oma koopt voor iedereen wat leuks en voor je eigen partner koop je ook iets leuk.. voor broers en zussen koop ik alleen iets als ik iets leuks zie, niet omdat het moet.. Voor I koop ik mis. voor iets van 20 euro (gewoon omdat ik dat zelf leuk vindt, ze krijgt er natuurlijk nog niks van mee) voor mn partner maar net hoe het uitkomt en voor mn moeder wil ik dit jaar iets extra's doen omdat ze ons zo heeft geholpen met I. dus als iemand nog een idee heeft?
Sjees wat zie ik een hoge bedragen voorbij komen Niet echt ons ding, maar ieder voor zich natuurlijk. Vigo heeft van de Sint een bal, een knuffel en een treintje gekregen (totaal 10 euro) Met Kerst doen wij het dobbelspel. En daar kopen we per persoon 2 kadootjes van 7,50 euro en een lelijk prul uit huis Ik vind de feestdagen meer voor de gezelligheid, het samenzijn en een kleinigheidje aan elkaar geven. Duurdere cadeau's doen wij altijd op verjaardagen.
Het ligt er aan waar ze doorheen het jaar naar vragen, dus geen vast budget ofzo. Bij Alyna dit jaar 15 euro( die vraagt nog nergens naar ) En voor Sylke (dochter van m'n vriend) zal het iets meer zijn.(misschien zo'n 90 euro, maar het hangt ook van ons budget af)