Traphek oprol voor trap naar beneden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door piccolina, 30 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Hoi dames graag hoor ik of iemand ervaring heeft met de traphek die oprolbaar is en staat voor de trap die naar beneden gaat?

We hebben eeen verdieping huis met ingang trap. Dus we moeten hek plaatsen op verdieping voor de trap die naar beneden gaat.
    Het moet perse wit zijn en ik keek naar witte houten hekjes maar het zal moelijk zijn om te plaatsen. Ook omdat ik steeds baby in reiswieg of maxicosi als ik naar buiten ga moet steeds via trap dragen wil ik wat makkelijke oplossing dacht ik: oprol hekje.
    Ook andere reden omdat ik vanuit huis werk wil ik iets wat ik ook kan vrij makkelijk verbergen...als klanten komen.

Maar ik kan die oprol hekjes nergens in winkel bekijken. Daarom misschien weet iemand hoe is die hek in het werk?
    Waar ik mij vooral zorgen om mask is dat kind gaat tegen aaanleunen of vastpakken staan en hek kan het niet verdragen het gewicht?
    Traphek Oprolhek Lascal KiddyGuard Accent 0-100cm ZWART OF WIT te koop.

2. Mamatss

Mamatss Actief lid

23 jan 2012
    421
    0
    0
    Ik heb er een en ben er niet tevreden over. Ik vind het een ramp om het hekje met één hand te openen. Verder staat het doek niet super strak. Nu mijn dochter groter en sterker wordt vind ik het eng als ze er tegenaan kruipt, er ontstaat dan best wat ruimte aan de onderkant.

3. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Wij hebben ze bij de trappen en ik ben er tevreden over. Juist wel makkelijk met 1 hand te openen en dicht en het lijkt eng dat doek,maar ik vind het wel stevig

4. Sempje

Sempje Niet meer actief

Wij hebben traphekjes die vast zitten met een klem. Ben er erg tevreden over. Je hoeft er niet voor te boren en zou ze dus makkelijk kunnen weghalen als je klanten over de vloer krijgt.

5. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Waar bevestig je die klem dan??

Mamootje: welke merk heb je van die oprol? Heb je die ook voor trap naar beneden??

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Vriendin van mij had ze, tot haar dreumes een keer beneden lag..
    Hun hebben (nu net als wij) hekjes die geklemd zitten tussen de trap en de muur. Hier heeft mijn een stuk hout voor verlengt aan de trap (zelfde kleur als trap geverfd en het lijkt nu alsof het gewoon
    zo is van zichzelf)

7. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Ik heb die van kiddyguard! Boven op de overloop en beneden aan de trap naar zolder toe zeg maar

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik heb ze en vind ze prettig. Makkelijk met een hand te bedienen en niet in de weg. Op de leeftijd dat mijn zoontje over zijn ledikantje etc ging klimmen (en dat dus ook over zijn traphekje zou gaan doen) ging hij onder het traphekje door.

9. dekilene

dekilene Niet meer actief

Ik heb hem in de keuken
    Boven lijkt me een rotwerk om hem met 1 hand open te maken.
    Maa voor me keuken ideaal!!

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vrienden hebben ze. Volgens mij stevig genoeg voor hun drukke meiden maar ik krijg m niet open en zij hebben ook 2 handen nodig...

11. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Weet iemand fysike winkel waar ik die traphek kan kijken?

12. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Dreambaby

13. dekilene

dekilene Niet meer actief

Ik heb hem in de kringloop vandaan voor 5 euro.
    Ik vind de nieuwprijs echt duur en niet waard.

14. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Babydump

15. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ga ik kijken dan bedankt maar ben toch bang dat het mijn zorgpuntje dan wordt want het trap is in het midden van huis open ruimte waar baby kan lopen rennen kruipen etc. hadden bij kraambezoek kinderen op de vloer en moesten echt grote zware kist voor zetten... Van andere kant kan ik die punt wel zien vanuit bank of om de hoek keuken...

Als een gewone houten traphekje welke ervaringen hebben jullie? Welke merk? Dan hier is enorm belaagrijk dat ik het met 1 hand kan open doen!!

16. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Wij hebben het Kiddyguard oprolhekje bovenaan de trap en zijn er heel tevreden over. Zoontje van 2 leunt regelmatig tegen het doek, maar het blijft goed strak staan.

Ik krijg het ook best makkelijk met 1 hand open als ik m'n zoontje met de andere arm optil, of een stapel was in m'n handen heb ofzo.

Wij hebben 'm online gekocht, dus aan een winkel kan ik je niet helpen.

17. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    2 vriendenstellen hebben deze en ik vind het ook niet prettig werken. Het lukt mij niet om ze met 1 hand te bedienen. Wij hebben witte ijzeren hekjes van bol.com vandaan en die zijn goed met 1 hand te bedienen. En ze zitten echt stevig.

Deel Deze Pagina