Ohw, ik kan er toch niet over uit hoe LIEF ze is... Echt heel zachtaardig en snoezig doet ze, kleine lachjes en zwaaien als we eraan komen of weg gaan... Ze kan nu n beetje knuffelen met ons en duikt echt in haar knuffels! Maar gisteren heeft ze op het kdv een arm om n jongetje daar heen geslagen, zijn haartjes geaaid en ook nog naar hem gelachen...! Nu ben ik natuurlijk nog meer overtuigd van hoe lief ze is ! Nu denk ik dus ook dat ze echt de allerliefste is... ( haha) Maar ik ben ook heel benieud wat is er zoooo lief aan jullie kleine baby of dreumes?!
Dat hij een enorme dierengek is: aaaaaaaaaaaaaai aaaaaaaaaaaaaai aaaaaaaaaaaaaai En dat hij zo intens gelukkig is! Bijna altijd, alsof hij aan zijn eerste huilbabymaanden genoeg gehuil voor de eerste jaren heeft gehad Fff fototje hoor, kijk dit dan
Ohw LIEF! Zeg Kijk hem glunderen dan! Wat heerlijk als ze zo gelukkig zijn! S is ook lief tegen dieren, maar de hond ziet ze toch meer als haar stofzuiger... Dat is natuurlijk ook heel lief van haar, dat ze al haar eten met de hond ( en ons) wil delen! Gisteren hoefde ze niet meer... Maar had wel het lepeltje leeggehapt... Tuft ze alles er weer uit, pakt dat heel voorzichtig tussen duim en wijsvinger en bied daarvan een hapje aan aan pappa. Hoe lief is dat? Ha ha! Hond is wel helemaal te gek als hij onder haar kinderstoel doorloopt en ze haar (liefst blote) voetjes op zijn vachtje mag zetten Dan gilt ze van geluk!
Als jij de allerliefste hebt, dan zijn er op deze wereld twee allerliefsten! hihi! Onze meid is momenteel alles kusjes aan het geven, haar knuffeltjes, alle beestjes in de boekjes en natuurlijk ook heel veel kusjes voor papa en mama! Love it! En dan ook nog lekker knuffelen. Duimpje in de mond en dan lekker tegen je aanhangen dat doet ze tussendoor bij het spelen. Alsof ze dan even mamahonger heeft. Zó schattig! Ze kan ziich sinds een week vooruit bewegen en nu kruipt ze dus ook naar me toe. Dat vind ik zó lief!
hij is een enorme deugniet en dan kun je aan zijn snoetje zien dat ie iets van plan is. hij verraad zichzelf door zijn enorme glimlach. als hij me ziet roept ie mama joepie!! en rent op me af. en hij kan zulke heerlijke knuffels geven. en tja als hij verdriet heeft is er maar 1 die hem echt kan troosten
Zoontje van 20 maanden is heel lief maar ook vooral ondeugend..! Maar dat maakt hem weer superlief! Dan zeg ik ergens nee op, dan kijkt hij me een beetje scheef aan en soms lukt het hem: dan schiet ik zowaar in de lach! En mijn dochtertje van 2 maand is ook zo schattig. Ze lacht zo lief..! Dan trekt ze haar schoudertjes op, knippert met de oogjes en komt er een heel lief geluidje uit... *smelt*
Ik heb een baby én een dreumes en ik vind ze het allerliefst als ik zie hoe ze op elkaar reageren, dat wordt steeds leuker naarmate de kleine wat ouder wordt. Zoon brabbelt hele verhalen tegen haar, en dochter begint dan helemaal te stralen en grijnst van oor tot oor naar hem, waardoor zoon ook moet lachen. Zo lief <3
Ohw leuk! Al die reacties. @ Ago; ik had al zon vermoeden dat er een (of meer) allerliefsten op de wereld zouden zijn! Leuk dat zij al kusjes kan geven zeg! En ook echt komen voor knuffeltjes, zo schattig @blinky en misa, lijkt erop dat de jongens juist door de ondeugendheid lief zijn? @ pickle; leuk hoe ze op elkaar gaan reageren zeg. Leuk dat je zoon ook doorkletst en zij nu alleen begint te lachen. Zijn nu al gek op elkaar Nog meer??
Het allerliefste aan ons manneke (naast alle andere lieve dingen natuurlijk!). Is dat hij bijzonder sociaal is. Dat was al snel te merken. In gezelschap is hij eigenlijk altijd vrolijk en lacht naar vrijwel iedereen. Hij kijkt eerst een beetje verlegen rond, maar daarna! Dan lacht hij naar iedereen! En in de supermarkt vind hij vooral de jonge vrouwelijke cassieres leuk! Dan hoeft hij niet eerst verlegen te kijken maar lacht hij direct! En ook naar kinderen lacht hij direct, die vind hij ook onwijs leuk! En hij is nu al een flirt naar mooie vrouwen en kinderen! Zo schattig. Kijkt dan met zijn allerliefste lachje en brabbelt er vrolijk op los!
Hier ook 3 lieve kiddies Daantje van 7,5 maand is ook erg lief Ze speelt kiekeboe met je,geeft je kusjes en als je dahdah zegt dan gaat ze zwaaien en zegt ook dahdah Ze probeerd je na te doen,danst op muziek mee en is de hele dag vrolijk iedereen krijgt een dikke lach van haar Maar er is 1 MAAR: pak niets van haar af,want echt dan word ze me toch een partij boos en je krijgt dan vaak een pets van der haha. Voor de rest is ze voor mij de liefste meisjesbaby op aarde(wie vind dat nou niet van haar eigen kindje )
aaaahhhh zoveel herkenbare lieve dingen. Vooral die jongens he. zo ondeugend dat ze zijn en kijken, zo lief dat ze daardoor ook zijn Mijn mannetje heeft wel heel veel lieve eigenschappen en we zijn ook supertrots op em. 90% vd dag is t alleen maar lachen, maar wat ik echt zo lief vind is als ik zeg, kom we gaan tandenpoetsen. Hij rent dan naar de badkamer, pakt de tandenborstel en begint te poetsen, als hij klaar is veegt hij zijn mondje af, rent weer naar de woonkamer om papa een dikke kus te geven, daarna naar de kamer van zijn zus, die een lekkere smakkerd en dan naar zijn kamer en gaat zitten op zijn bed, wachtend tot ik eraan kom om hem naar bed te brengen......zo schattig Soms komt hij ook naast je zitten op de bank, kruipt tegen je aan, kijkt even samen met je naar de tv, gaat daarna op je zitten om je een knuf en kus te geven en gaat weer hup de bank af en weer spelen in zijn kamer, hahahaha te grappig
Ahhh... dat lijkt Dennis wel! Hij windt iedereen om z'n vingers met z'n prachtige blauwe ogen en mensen lachen meteen terug als hij ze lachend aankijkt. Er volgt ook altijd wel een gesprekje over zijn mooie ogen of hoe lief hij er uitziet. Vaak aaien ze 'm zelfs over z'n bol of wang... niet dat ik daar nou altijd even blij mee ben, maar goed, zo'n kind is het nou eenmaal! ....ze moesten allemaal eens weten hoe ondeugend hij thuis kan zijn...haha!!!
Ik denk het wel, die van is ook extreem knuffeliger geworden. Als ie verdrietig is of boos of bang of blij komt hij aan mijn rok hangen en wil opgepakt worden of hij komt aangedribbeld met een boekje en moet dan op schoot. Hij kruipt dan helemaal weg in mijn nek, heerlijk! Het is wel pas iets van de afgelopen 2-3 maanden, daarvoor kon hij nooit lekker knuffelen dus ik geniet er nu extra van.
Onze dochter is nog vrij jong (bijna 5 maanden) maar ik zie nu al dingen in haar gedrag die ik erg lief vind. En sinds gisteren strekt ze haar armpjes naar me uit om vervolgens mijn wangen te aaien.
Jongens zijn liever dan meiden vaak, meiden kunnen zo heerlijk katten! Onze dochter is heel lief, vooral voor kleine kindjes, maar als het haar niet zint dan is het een wolf in schaapskleren
Haha nou onze dame kan met 6 maanden al een behoorlijke kattenkop zijn enne kan dat speelgoed misschien ook stuk? Als t me niet zint ga ik grommen haha maar reageert idd steeds meer op andere kinderen en op een lieve manier!!
Dat wordt wel vaak gezegd, ik weet alleen niet of ze nu zozeer knuffeliger zijn dan meisjes maar ze zijn idd vaak wel liever in de zin van minder kattig en minder gauw boos, ze vinden het vaak wel 'best' allemaal. Dennis is absoluut een lieverd, niet eenkennig - nooit geweest ook, maar wie weet komt dat dan nog -, vriendelijk en goedlachs, sociaal en is ook erg makkelijk over het algemeen. Maar tjonge, er zit toch wel degelijk een karaktertje in hoor en hij kan behoorlijk eigenzinnig en dwars zijn soms en hij knuffelt alléén als hij dat wil, al 'dwing' ik hem ook af en toe tot een knuffel of kus, haha! Een heerlijk lief en gemakkelijk kereltje dus, maar op zijn tijd wel behoorlijk temperamentvol en zeker niet altijd knuffelig!