Leerzaam speelgoed voor baby van 7 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door rus05, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Nog een vraag. Ik merk de laatste paar weken aan mijn dochter dat ze wat sneller uitgekeken is op haar speeltjes. Ze speelt er ook al wel mee sinds ze 3 maanden is of zo, dus het zou me niet verbazen als ze er een beetje klaar mee zou zijn. Het zijn vooral rammelaars, een knisperboekje en een kubus met allemaal kleurtjes en knisperdingen (van die laatste kan ik me trouwens niet voorstellen dat ze erop uitgekeken is). Wat voor leerzaam speelgoed vond jouw kindje leuk met 7 maanden? Ik kan me zo voorstellen dat een rammelaar niet meer zo spannend is voor haar. Dank voor de tips!

2. Onje

Onje Niet meer actief

Hier zijn stukken papier, bubbeltjesfolie een pak billen doekjes een stuk plastic favoriet zolang hij er maar mee kan zwaaien en geluid maken.
    Verder een doosje blokken 10 blokken verschillende vormen en kleuren, nu zal hij er misschien nog niet veel van oppikken maar vooral het rammen ermee is geweldig!

Actie reactie is dus leuk, wat gebeurt er als ik dit doe en als ik dat doe en het geluid wat die handeling dan met zich mee brengt.

3. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Rammelaar nog steeds favoriet hoor, als er maar geluid uit komt. En dingen met muziekjes en wat je in je mond kan stoppen.

En idd een pak billendoekjes blijft ook heel leuk!

4. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Hier ook billendoekjes :D
    En eigelijk alles wat geen speelgoed is

Telefoon, afstandbediening, kaarsenhouder ;)

5. sundance11

sundance11 Actief lid

24 jul 2011
    328
    0
    16
    we hebben een koekjestrommel van fisher price dat vind ze erg leuk, ze snapt nu dat ze er iets uit kan kan halen. En het baby voelboekje is sinds een paar dagen favoriet, ze gaat meteen alle dingetjes voelen, alles wat maar kabaal maakt vind ze leuk.

6. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Ja dat merkte wij ook toen ons zoontje ongeveer een half jaar was, wij hebben toen van V-tech de babywalker aangeschaft en die is hier toch wel favoriet (geweest). Nu hij door de kamer teigerd, is idd alles wat eigenlijk niet mag ontzettend interessant. Nu hebben we wel in 1 keukenkastje de Avent bakjes staan dus hebben we besloten dat hij die (totdus) mag leegruimen, en vooral ook de dvd's uit het tvkastje halen haha...

7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    ik heb voor mn neefje een bal gekocht boj intertoys voor tien euro, die allerlei dibgeb stimuleert xoals kleuren, vormen, dingen herkennen en kruipen.

8. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter is nog geen 7 maand maar ik vind het zo leuk om te zien hoe ze zich vermaakt met een isolatiedeken uit de ehbokoffer!

Verder ben ik ook benieuwd naar tips dus ik lees graag mee voor leuke ideeen!

9. Onje

Onje Niet meer actief

Oh ja zijn tuitbeker !! Is leuk om mee te rammen en te zien hoe dat water heen en weer gaat!

Deel Deze Pagina