traphekje, hoek hekje of andere oplossing?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door MamaChantal, 1 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Onze kleine man klimt steeds de trap op, reuze interessant natuurlijk :)
    Dus moet er nu echt een traphek komen.
    Maar er past geen gewoon traphek helaas.
    Nu zag ik wel van babydan (?) Een hek die je kan samenstellen.

zijn er nog andere oplossingen?

2. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Geen idee of er anderen opties zijn. Maar mijn ervaring met babydan hekjes zijn zeer positief. Ze zijn fijn in het Gebruik en erg stevig.

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Vanaf de 5e trede denk ik kan je een traphekje plaatsen maar dan zit je nog met die onderste treden he. Vind het een moeilijke :)

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Kun je niet zo'n open haard-ding kopen en ervoor schuiven? En dan natuurlijk wel 1 kant vastschroeven zodat hij niet om kan vallen ofzo.

Anders wordt het inderdaad vanaf de vijfde trede. Misschien anders een traphekje in de deuropening van de woonkamer? Dan elimineer je de gang. Dat is misschien een betere optie.

Wij wonen op de begane grond en hebben ook twee traphekjes. Eentje voor de keuken en eentje in de woonkamer. Heel praktisch, hij kan niet zomaar alle kanten op (handig, want hij kan sinds kort bij de deurklinken en bij wijze van spreken zo de voor- en achterdeur uitlopen).

5. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Wij hadden hier zo'n zelfde trap. Mijn schoonvader heeft toen aan de open kant een leuning gemaakt zodat dat het hekje op bevestigt kon worden

6. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland

Deel Deze Pagina