Ik had voor mijn zoontje een traphek van ikea met klemsysteem in de deurpost gezet. Nu krijgt hij dit systeem met gemak open en wandeld dus door het hele huis snachts en smorgens. Ik dus vandaag naar de Prenatal en een knijpsysteem gehaald wat hij dus qua kracht niet open krijgt maar dit bestond alleen met schroefsysteem. Dat kan ik dus niet in een metalen deurframe zetten of wel? Iemand een oplossing hiervoor of moet ik hem terug brengen en gaan zoeken naar een systeem met EN een knijpopening EN een klemsysteem...
Ik heb een klem hekje van safety first. Daar moet je een knopje indrukken en een hendel omhoog halen.
TRAPHEKJE OP MAAT VOOR U...! MEER DAN 37 TYPES TRAPHEKJES. HET BESTE TRAPHEK. ALLE TRAPHEKKEN OP VOORRAAD. Daar hebben wij ons hekje vandaan. Deze klem je tussen de deurpost (wij hebben er een met kattenluik)
Wij hebben een klemhekje van Protect in de deuropening, ook metalen kozijnen. De hendel moet je ook indrukken en optillen. Lijkt me een beetje zonde om in de kozijnen te boren (als dat al kan..), die kun je dan denk ik ook vervangen als je het traphekje niet meer nodig hebt...
Wij hebben het klemhekje van de lidl (hier hadden ze m van de week nog), merk is iets van safety... In het metalen deurkozijn. Dl krijgt m echt niet open. Nichtje van 5 wel, die hebben 'm thuis ook. Maar zij kan het pas sinds kort. Edit Home - Maandag, 10.02. - Lidl Nederland Deze dus (wij hebben het vorige model).
Over het knopje indrukken, dat systeem heeft mijn zoontje dus al door... Hij drukt het knopje in, haalt de hendel omhoog, tilt vervolgens het traphekje op om hem open te doen... Jup... Ik heb een geboren inbrekertje in huis... Hij zat dus gisterochtend om 06:00 beneden op zijn springkoe door het huis heen te springen en dat ding lag op zn kamer dus hij heeft het traphekje open gemaakt en is met springkoe en al naar beneden gegaan... Hij is pas 2... Hij zou maar van de trap af vallen ofzo... We hebben wel een oplossing maar dan moet ik houten balkjes op de muur boren en ik zou het liefst dat ding in de deurpost monteren, maar kun je uberhaupt in metaal boren...?
Die van ons moet je aan de bovenkant een schuifje indrukken, dan naar voren drukken en tegelijk de onderkant inknijpen om open te krijgen. Best lastig
Sorry, klinkt niet zo humaan misschien van dat slot, maar als dat beter is voor zijn eigen veiligheid dan is het misschien toch het overwegen waard. Tenzij je een traphekje vindt dat aan je eisen voldoet natuurlijk.
Deur dicht en deurklink omkeren. Mn 3 jarige houdini komt hier niet eens uit. Anders een windhaakje op de deur. Deur wel stukje open maar hij komt er niet uit. En anders ronde deurknop aan de deur. Een hekje in een metalen deurpost schroeven houd niet en je deurpost is meteen beschadigd.
Maar hoe oud is je kindje? Wij hebben nl bij beide kids toen ze bijna 2 waren gewoon heel veel geoefend met traplopen zodat een traphekje niet meer nodig was.
Bij die van ons moet je met 2 vingers een knop indrukken (dus aan 2 kanten) en tegelijk de hendel omhoog tillen. Je moet best wat kracht zetten. Maar ja, als je een klein inbrekertje hebt, is de vraag of een traphekje hem überhaupt tegenhoudt.. Zag trouwens dat Protect een type is van Lindam.
Ik denk dat het niet eens zo zeer voor het traplopen is mawr om te voorkomen dat 2 jarige alleen beneden rondscharreld En blijkbaar met skippy koe en al naar beneden gegaan is. De mijne is bijna 3 en deur zit dicht. Iet omdat ik haar niet vertrouw met traplopen, maar omdat ik niet wil dat ze door het huis spookt als ik nog op bed lig...
Kijk dit is precies waarom ik hier topics plaats Meer denken altijd anders dan 1 iemand haha waarom heb ik nog niet aan een windhaakje gedacht?! Ideaal! Een slot op de deur vind ik cru want hij raakt in paniek dan, hij moet zijn deur open krijgen om te kunnen kijken dan alleen is hij rustig en ik ga hem geen claustrofobie aanhelpen haha Verder over het traplopen, dat kan hij allang anders lag hij wel met koe en al onderaan de trap en niet vrolijk hoppend door de huiskamer. Betekend niet dat hij dit zomaar mag midden in de nacht... Hij hoort gewoon op zijn kamer te wachten tot we hem komen halen s morgens. Babyfoon is gewoon aan dus als hij wakker is komen we hem vanzelf halen. Bedankt voor de antwoorden!