Had iemand het traphekje van de lidl gekocht? Ik haal de mijne uit de doos... maar er zit 10/15 cm tussen het deurtje en het slot van het deurtje... hoe kan hij dan op slot?
Mijn ouders hebben er één gekocht en weer terug gebracht. Ik weet niet hoe het zit met het slot, maar mijn moeder gaf aan dat het een waardeloos ding was. Het kostte veel kracht om het open en dicht te doen en haar lukte het niet met één hand.
Is het een klemhek (niet schroeven in de muur?) want bij een klemhek komt het slot pas vast te staan als hij strak genoeg tussen de muur geklemd staat. Als het een hek is dat je aan de muur vast moet schroeven dan is ie niet goed.
Wij hadden hem vorige keer gekocht (toch zo'n safety first?) Je moet hem door vast te klemmen inderdaad vaster draaien. Bij ons paste hij echter niet er moest nog een tussenstuk bijgekocht worden. Eerst wilde ik het niet doen maar was de bon kwijt, lekker slim weer... Dit heb ik uiteindelijk online gedaan en nu past hij prima en vind het een fijn ding... Hij is mooi en degelijk en helemaal niet zo lastig open maken... Ik doe het met sven in mijn armen... Dus je moet even goed naar de maat van je trap kijken en hoe breed het hekje kan. In de gebruiksaanwijzing staat ook hoeveel stukken je nodig hebt om hem passend te maken voor het aantal cm trap...