Ik heb van de week mijn spenen van drifax en bibi (i hou van mama) uitgekookt Erna alles op een uitlek schaal voor flessen enz neergelegd En wat ziet mijn oog? De 2 bibi spenen zaten vol met water! En die van drifax niet die zijn nog perfect! Heb alle bibi gedoe weggegooit! Hoe vinden jullie bibi gedoe?
Hier had ik er ook last van, volgens mij hoort dat zo. Heb nu de Difrax spenen en die hebben dat niet.
Het 'hoort' inderdaad zo. Mijn meissie vindt de bibispenen veel fijner dan die van difrax, dus dan heb je niet te kiezen...
Waarom? Het is uitgekookt, dus schoner kan toch niet? Zolang je dat maar regelmatig doet is er niks aan het handje.
De bibi spenen zijn hol en er kan lucht in en uit. Zo heb je een soort "vering". Schijnt natuurlijker aan te voelen. Hier wil onze dame niets anders. En het water knijp je er zo uit na het uitkoken. Geen probleem toch?
Hahaha moest echt lachen om dit topic! Het staat op de verpakking volgens mij, dat je het water moet verwijderen. Lotte spuugt difrax altijd falicant uit..... die wil ik nie! Bibi.... die wel. Maar hier reageren alleen de bibi-fans. Misschien vind jou kleine difrax wel lekker. Zijn ook mooie van