Dewi is nu dik 2 weken en haar navelstrengetje zit nog erg vast. Ik vroeg me af hoelang duurt het ongeveer totdat deze eraf valt. gr. Katja
hier was hij er snel af binnen een week want de kraamhulp was er nog. ik dacht dat het vaak ongeveer 2 weken duurd.
hier heeft het ook 15 dagen geduurt voor hij er af viel en het naveltje is nog steeds open. donderdag wordt het aangestipt en hopleijk gaat het dan dicht.
Bij Jarissa zat het ook zo lang vast. Kan geen enkel kwaad. Komt vanzelf los. Bij Jarissa zo ineens los en een heel mooi dicht naveltje.
Bij Simon heeft het 16 dagen geduurd, daarna is zijn naveltje nog 3x aangestipt en nu heeft-ie een mooie navel!
Bij Keano viel zijn navelstrengetje er met 8 dagen af, daarna heeft zijn naveltje nog wel een paar dagen gebloed en nu is het een super mooi naveltje geworden! Het is niet erg hoor dat het wat langer blijft zitten het valt er vanzelf ooit wel af. Liefs, misspuma
Bij Dewi is ie er ondertussen ook al vanaf gevallen. Hij zat idd. opeens gewoon los en viel er zo vanaf. Volgens mij zelfs een dag na mijn laatste bericht hier. bedankt gr. Kat