ik heb 1 paar van van haren gekocht. met klittenband. maar ze vallen wel smal. ik kon toen nergens anders iets vinden. waar kopen jullie de gym schoenen voor school? groetjes!
er was in de stad weinig te vinden. ik heb het bij perrysport gevonden in maat 29. valt groter en breder. van le coq sportif.witte heb ik meegenomen. wel 12 euro. maat 30 is makkelijker te vinden viel me op. maar goed. het is gelukt. ook V&D heeft gymschoenen zag ik. bedankt voor de tips dames.
Ik vond alle gymschoenen bij die goedkope winkels echt prul. Zijn totaal niet stevig en slechte pasvorm. Op vreemde plaatsen ruimte over etc. Voor een paar euro meer heb je ze van rucanor, online of bij een sportzaak. Voor mijn dochter heb ik ze via marktplaats. 2 paar voor een tientje.
hahah als tim dus 1 klein fout druppel laat vallen zou hij zich nooit vergeven denk ik. ik heb mijn mooie schoenen verpest. hij is dezer dagen erg gevoellig over teken- schrijf-foutjes helaas. le coq spotif past wel goed en van betere kwaliteit qua zool en klittenband. ik kocht het omdat die iets breder vallen. past beter bij zoontje.