Traphekje

Discussie in 'Verzorging' gestart door Trotsemama1, 28 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

dag dames
    ik heb hier een probleem
    mijn dochter is gister van de trap gevallen
    nou had ik een traphekje voor beneden gekocht maar nou past hij niet vawege de trap leuning
    weten jullie een goed alternatief
    mijn man vond dat er eerst beneden geen traphekje hoefte
    maar hij is nu wel van mening vernaderd
    alleen nou weet ik niet welk traphekje nou wel pas
    en er moet echt een traphekje komen anders gebeurt dit vaker.
    alvast bedankt

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Misschien kun je beschrijven wat voor trap jullie hebben? Dan kunnen we beter meedenken. Bij ons paste het eerst ook niet, maar toen hebben we een extra balk tegen de muur gemaakt en het hekje daar aan vast gemaakt. Dat paste wel. In het uiterste geval zou je ook een stukje van de leuning kunnen weghalen of het hekje wat schuin kunnen plaatsen misschien?

3. Trotsemama1

dat gaat dus niet we kunnen het traphekje ook pas plaatsen vanaf de 3de tree omdat de eerste 3 treeen aan 1 kant geen muur zit
    en ons huis staat te koop dus wil niet een stuk van me leuning weghalen want dat is niet zo goed voor de verkoop

4. Keiko

Keiko Actief lid

28 jul 2008
    497
    0
    0
    Bovenaan de trap hebben wij de leuning weg moeten halen om het hekje passend te krijgen. Gaat hier net om de laatste meter dus we kunnen zonder die leuning, maar je zou hem ook kunnen vervangen door een leuning die net iets korter is; grenen leuningen kun je een stuk afzagen.
    Onderaan de trap hebben we een ouderwets scharnierhekje (nieuw gekocht op Marktplaats).

5. Keiko

Keiko Actief lid

28 jul 2008
    497
    0
    0
    Je hebt trouwens ook hele dure die je met een bocht om de hele trap heen kunt zetten.

6. Trotsemama1

zoiets is ook wel handig

7. Trotsemama1

maar me hal is niet zo groot dan kan ik niet meer naar me wc hahah

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Kun je geen hekje plaatsten tussen woonkamer en hal? Dat ze gewoon niet in de hal kan spelen zonder toezicht?

9. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    www.pasopshop.nl

Hier hebben ze heel veel traphekjes, ook die je om de bocht enzo kunt doen. Zijn alleen niet heel goedkoop vind ik.

10. muiz

muiz Actief lid

22 feb 2008
    287
    0
    0
    Past zo'n klemhekje niet?? Wij hebben er sinds vandaag 1 van Ikea (ook nog in de aanbieding met de Ikea pas). Echt hartstikke handig, goed klem te zetten en dat zonder boren. Je hebt ook nog een verlengstuk, zodat je hem langer kan maken, misschien dat je hem dan beter op een andere plaats vast kunt zetten.
    Wel een beetje moeilijk beoordelen zonder foto ofzo.

Deel Deze Pagina