hallo! zoals de titel al zegt wie fietst er op een montego-mamma fiets, merk liberty. en hoe bevalt deze fiets? ik mag nl. een fiets uitzoeken v.h. fietsplan vanuit werk, dus ben een beetje aan het rondkijken, deze fiets wordt bij ons in de buurt wel verkocht maar staat niet in een winkel om een proefritje te maken dus misschien heeft 1 van jullie goed (of slechte) ervaringen met deze fiets! alvast bedankt!
Ja, ik heb een montego liberty (7 versnellingen) en hij bevalt mij erg goed. Nou fiets ik niet superveel, maar toch al wel een paar keer 10 km gefietst (en weer 10 terug), met voorzitje erop, en ook met buggydrager. Ik heb nooit op een andere moederfiets gefietst, dus kan je wat dat betreft dus geen vergelijkend oordeel geven. Maar alleen goede ervaringen dus. Als je in de buurt woont mag je gerust eens een proefritje komen maken
haha, jouw plaatsnaam zegt me al niets dus vrees dat het niet dichtbij gouda ligt? maar in ieder geval bedankt voor je positieve reactie! ik vind de fietsen er erg mooi uitzien en ook leuk die kinderzitjes en fietstassen die erbij 'matchen'! liefs,