Hallo allemaal, Onze kleine meid van net 1 jaar heeft dinsdag t/m donderdag koorts gehad en ook echt heel jengelig en alleen maar aan je broek hangen en sinds vrijdagavond ineens allemaal rode vlekjes boven de wenkbrauw en in de nek en op de rug en ze heeft ook heel veel moeite met slapen nu wat ze anders nooit heeft .. Wie heeft dit ook wel eens gehad met de kleine.. Groetjes Staffies
Ik dacht ook gelijk aan waterpokken. Heeft ze er ook jeuk aan? Waterpokken jeuken meestal. Hier bij mij heerst ook rood vonk maar daar weet ik alleen van dat dat met rode vlekke en koorts is. En dat het gevaarlijk en super besmettelijk is. Misschien even HAP bellen. Succes!
Ik denk niet dat het waterpokken zijn het zijn gewoon rode vlekken en vooral op de rug en nek is het erg..maar ik kijk vandaag nog ff aan want ik heb ff de 6de ziekte opgezocht en die vlekken duren dan 1 tot 2 dagen zeggen ze dus als het de 6de ziekte is dan moet het morrgen minder zijn of weg zijn en als niet dan bel ik ff naar de HAP..