Chamodent ervaringen bij doorkomende tandjes

Discussion in 'Verzorging' started by Irene, Feb 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Irene

Irene Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    1,034
    0
    0
    Hallo,

Mijn kleine meisje heeft volgens mij last van een doorkomend tandje. Ze kwijlt megaveel, en stopt werkelijk alles in haar mond en begint dan heel erg te knauwen. Het lijkt soms ook alsof ze pijn heeft. Ten eerste vraag ik me af of dit nu al kan, want ze is pas 3,5 maanden? En wie heeft er ervaring met Chamodent van VSM voor doorkomende tandjes? Ik wil dat maar eens uit gaan proberen, want ik vind het zo zielig voor mijn meis.

xxx Irene

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Chamodent werkte hier op zich goed, alleen had ik het idee dat het even duurde *voordat* het werkte. Ik doe nu zo gauw ik merk dat Jelle last krijgt van zijn tandjes er Dentinox op, (voor de acute pijn) en daarbij geef ik hem dan de chamodent. Tegen de tijd dat de Dentinox is uitgewerkt, werkt de Chamodent.. :D

3. Tamara1979

Jan 23, 2008
    89
    0
    0
    Ik gebruik nu Chamodent. Net 1 dag, hoop dat het helpt. Maar Sanne heeft volgens mij nu last van haar kiezen. Gebruikte voorheen Dentinox, maar zodra ik het op wil smeren, zuigt ze het spul van het wattenstaafje op.. Dus dat schiet niet echt op.

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik doe het ook altijd op mijn vinger, gewon 1 druppel. Dan kan ik toch net iets beter mikken.. :)

5. Tamara1979

Jan 23, 2008
    89
    0
    0
    Ja daar heb ik nooit bij stilgestaan om het met mn vinger te doen. Maar volgens mij likt Sanne het snel op. Maar goed, ga het proberen.
    thx

Share This Page