Wie is er weleens naar een concert van K3 geweest? Zit er een pauze in? En moet je gehoorbescherming dragen?
Is voor mij wel een tijdje terug maar volgens mij was er wel een pauze en gehoorbescherming was niet nodig.
In december geweest. Was geen pauze. Mijn jongste dochter had graag gehoorbescherming gehad, omdat ze het te hard vond . Maar het was niet nodig om gehoorschade te voorkomen
Afgelopen september was er geen pauze. We zaten redelijk vooraan en ik vond de muziek erg hard, dus als je een jong kindje mee neemt, zou ik wel gehoorbescherming meenemen.
Thnx meiden. Ik heb toch voor de zekerheid even snel bij de prenatal gekocht. En anders gaat het weer retour.
Hier weet ik veel hoeveel jaar geleden geweest (2x). Nooit gedacht aan gehoorbescherming, zou het ook gek vinden als dat bij een kinderconcert nodig is (individueels uitzonderingen daargelaten natuurlijk).
Blij dat ik van deze gespaard blijf. Originele waren te pruimen maar werden toch wat te veel van het goede. Dan die andere erbij dan een nieuwe setting en weer een andere erbij in de nieuwe. Laat maar zitten dan.
Ik probeer mn broer zo gek te krijgen. Die riep vroeger dat hij wat dat betreft baalde dat zn zoons K3 niet leuk vonden. Hij had t nou niet zo'n straf gevonden om daar heen te moeten (niet voor de muziek overigens). Heb nog een nichtje in de aanbieding die je best van een excuus wil voorzien en tegelijk genomineerd worden tot de coolste oom. Tot op heden nog geen succes. Stuur mn man wel denk ik
Wij zijn drie keer naar K3 geweest, Ahoy, Brabanthallen en een keer in een heel klein zaaltje in Veenendaal. In de kleine zaal had dochter veel last van het geluid en waren oordopjes fijn geweest. In de grote zalen niet nodig.
In september geweest. Zaten bijna helemaal vooraan. Kinderen stonden tegen het podium aangeplakt. Geen pauze en geen gehoorbescherming nodig.