Op vrijdag 08-06-2012 gaan wij trouwen. Nu ben ik helemaal weg van het automerk Saab en vooral de 93 cabrio. Dus ik zou dolgraag deze auto als trouwauto willen. Nu is er 1 probleem en dat is dat hij niet te huur is, of dat wij er geen een kunnen vinden. Er was 1 site, daar hadden we hem geboekt, maar die Saab heeft een ongeluk gekregen dus is niet meer te huur en er komt ook geen nieuwe bij dat bedrijf. Nu vroegen wij ons dus af of er toevallig hier iemand is met, of die iemand kent met een saab 93 cabrio. En die die auto mogelijk een dag zou willen verhuren, volgend jaar. Jullie zijn mijn laatste hoop, dus ik hoop dat 1 van jullie ons gelukkig kan maken!
Mijn oom had een saab 93 cabrio. Alleen heeft hij deze vorig jaar verkocht en heeft hij nu een saab station...helaas wat minder leuk om in te trouwen Succes met je zoektocht!
Misschien is dit iets: Te huur bij SilverLine Cabrioverhuur: De Saab 9-3 Cabrio - Silverline Succes met zoeken!
Oh balen zeg. Veel succes met zoeken dan (tja, ik kan je helpen met een Opel Vectra Station maar ik vermoed dat je daar niet veel aan hebt, haha). Succes!
Misschien is het een idee dat je langs een saab dealer gaat en uitlegt dat je heel graag die auto als trouwauto wilt maar dat je hem nergens kunt huren.. Met een beetje geluk mag je er 1 lenen op die dag.. Wij hebben hetzelfde gehad met een Volvo en wij mochten de auto gewoon de hele dag meenemen.. (hij was zelfs al volgetankt voor ons!) Gewoon proberen.. Niet geschoten is altijd mis..