zijn wasbare zoogcompressen handig? is talkpoeder nodig? en is die van Zwitsal goed? welke billendoekjes voor het verschonen van een luier van Zwitsal zijn prettig in gebruik? Ik hoor het graag (wil een bestelling plaatsen)
Ik heb geen talkpoeder nooit gebruikt ook eigenlijk. En ook nog niet nodig gehad Verder eet ik het niet.
zoogcompressen geen idee talkpoeder hier nooit gebruikt ik vind de billendoekjes van pampers het fijnst drogen bij ons hetminst snel uit
Zoogcompressen nooit gebruikt. Talkpoeder van Zwitsal is erg fijn, maar het gebruik wordt eigenlijk afgeraden. Billendoekjes pampers sensitive zijn fijn, maar vanwege de prijs gebruiken wij ze eigenlijk van C1000.
Ik had wegwerp zoogcompressen. Vond ik makkelijker en schoner Ik heb geen talkpoeder gebruikt en nog steeds niet. En ik heb nu de doekjes van zwitsal maar ben er niet tevreden over. Had hiervoor pampers altijd en die zijn echt perfect!
Wasbare zoogcompressen weet ik niet, ik haal altijd wegwerp zoogcompressen. Ik vind die van Etos het fijnst, maar die van Kruidvat waren ook prima. Talkpoeder van Zwitsal is ook prima, al koop ik tegenwoordig gewoon eigen merk poeder. De gewone billendoekjes van Zwitsal zijn prima, maar die van Pampers gebruiken wij het meest en dan de gevoelige huid versie.
Uitwasbare zoogcompressen lijken mij niet handig en het klinkt ook niet echt hygienisch. Dan heb je er ook heel veel nodig. Ik had, vooral de eerste 6 weken enorme lekkage Wegwerp is wel zo makkelijk! Talkpoeder nooit gebruikt. Zwitsal doekjes, fijn!
Ik gebruikte ook alleen maar de wegwerpzoogcompressen. Talkpoeder heb ik wel in huis, niet voor de kinders, maar voor mezelf (na het scheren ) Ik heb idd die van Zwitsal, maar da's ook meer sentiment eigenlijk. Billendoekjes is voor iedereen verschillend, ik houd het meeste van die van de Lidl (Toujours) Maar die zijn hier in Duitsland ook bijna 30 cent goedkoper dan in NL.
Hier alleen wegwerp compressen gebruikt, talkpoeder niet (bij luieruitslag maizena gebruikt) en gebruiken pampers sensitive doekjes.
Compressen : ik gebruikte wegwerp Talkpoeder: nooit gebruikt Zwitsaldoekjes : Nooit gebruikt, we gebruiken die van huggie's
Ik had wasbare zoogcompressen van Avent. Ik had ze zelden nodig namelijk. En ook voor gevoelige tepels, Dan zijn ze wel handig binnenkant is lekker zacht en buitenkant is met kant dan blijft hij goed zitten Talkpoeder ook nog nooit gebruikt. En ja natte doekjes: ik wissel ze elke keer af, van Lidl tot zwitsal Heb er al een boel gehad haha.
1. zijn wasbare zoogcompressen handig? Geen idee nooit gebruikt. 2. is talkpoeder nodig? Nee ik bezit het niet eens haha. 3. en is die van Zwitsal goed? N.v.t 4. welke billendoekjes voor het verschonen van een luier van Zwitsal zijn prettig in gebruik? Die van zwitsal ruiken heerlijk maar het zijn kleine dunne doekjes....Ik gebruik liever de huggy's doekjes (geen parfum etc.)
wasbare zoogcompressen: heb 1doosje gekocht om uit te proberen, maar ik lek er telkens mee door! zodra ik tsr krijg voldoen ze niet meer aan mn eisen Wegwerp van etos zijn idd heel fijn!
gebruik ook altijd wegwerp compressen, lijkt me een heel gedoe om ze te wassen enzo. talkpoeder heb ik nog nooit gebruikt en doekjes gebruikte ik bij de eerste altijd die van kruidvat en zal dat bij deze ook weer doen