Ik word gestoord van mijn 2 griebels die alles uit alle lades en kasten gooien de hele dag... dus nu vroeg ik me af of ik dat kan beveiligen? Zo ja... hoe en waar te koop?
PATRULL Multislot - IKEA wij hebben deze overal in huis, op de badkamerkasten, oven, koelkast, vriezer, lades, ik zeg IDEAAL. Veel handiger dan haken vind ik zelf.
dank je wel lynnes... maar eigelijk vind ik dat niet zo mooi... die dingen op de buitenkant van mijn kastjes...
dat snap ik, ik vind t ook niet super mooi, maar als je voor die tijd 100.000 keer hebt moeten corrigeren neem je wel genoegen met zo'n slotje succes met zoeken!
haha! 100.000 dat haal ik makkelijk Als ik me omdraai liggen geheid alle knutselspullen op de grond of zijn alle haarbandjes uit de lades gehaald. En mijn dreumesje daar kan ik het 10 x tegen zeggen, maar haal ik hem weg dan rent ie er weer heen
ik wilde ook ikea zeggen, omdat ze daar van die plakbevestiging hebben, dan hoef je dus niet te boren, ik vind dat ideaal. Die bevestig je aan de binnenkant, want ik vind aan de buitenkant echt doodzonde van mn mooie keuken. Leuk op een kdv, maar niet thuis
o niet boren is zeker ideaal! haha tips van tulip zijn meestal goed Ik ga wel even naar de ikea. Ik zal binnenkort toch wel naar langs amsterdam rijden ofzo, rij ik daar wel langs.
Ik heb ze hier ook en vind het niks. Het voorkomt dat ze de lades en kastjes helemaal open kan maken, maar de lades gaan zeker nog zo'n 1 á 1,5 cm open, vingertjes ertussen en huilen maar!
Wij hebben deze onzichtbare "kindersloten" voor kast en lades. Ideaal, veel mensen reageren enthousiast al ze deze oplossing zien. Kinderbeveiliging met magneetslotjes voor kastjes en lades