Problemen met eten

Discussion in 'Baby en dreumes' started by peetje80, Jan 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. peetje80

peetje80 Actief lid

Jun 26, 2006
    176
    0
    0
    Sinds een dag of 3 weigert onze zoon brood te eten en melk te drinken. Ben blij dat hij nu net een peer heeft opgegeten, maar melk wil hij echt niet meer en brood ook niet. Ik wil geen drama van het eten maken, maar hij moet toch wel melk binnenkrijgen. Ik heb echt vanalles al geprobeerd. Gewoon in een beker, pap van gemaakt, in 2 verschillende soorten tuitbekers. Hij drinkt wel appelsap uit een pakje, dus heb het rietje uit het pakje gehaald en die in de beker gedaan. Hij begin lekker te drinken, maar toen hij merkte dat het melk was, spuugde hij het gewoon uit! Ik hoop dat iemand een goede tip heeft!

Gr Petra

2. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Ik zou er niet zon probleem van maken, als hij niet wilt dan wilt die niet. Giovanna heeft het ook gehad en nu nog. Ik gaf ter vervanging vanillevla ofzo want dat neemt ze wel. En nu doe ik 2 scheppen choco bij haar melk wel in overleg met de kinderarts omdat het belangrijk is dat Giovanna haar vetten binnen krijgt. Ik krijg er nu dus op deze manier toch nog 180/200 volle melk naar binnen. Ik denk dat ze gewoon normale melk gewoon niet lekker vinden ofzo..

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Mischien melk met een smaakje proberen,
    Je hebt van die soja melk, zonder suikers en dat soort dingen.

Share This Page