Wij hebben een babyfoon op het oog en omdat we nog wat bol.com bonnen hebben liggen willen we m daarom daar aanschaffen. Nu koop ik eigenlijk nooit bij die winkel en omdat we nog wel een tijd hebben voor we de babyfoon gaan gebruiken dacht ik misschien komt er in tussentijd nog een soort actiedagen? Of heeft bol.com dat niet? Enig idee hoe je prijzen makkelijk bij bol.com in de gaten kunt houden?
Bol.com is eigenlijk met alles belachelijk duur. Ik zou zelf de babyfoon ergens anders kopen en voor de bonnen tzt iets voor jezelf zoeken als er zo'n actieperiode is. Anders is het echt jammer van de bonnen. Bol's acties zijn namelijk vaak enkel op bepaalde producten, dus de kans dat dan precies die babyfoon erbij zit is niet zo groot.
De babyfoon is toevallig bij andere online shops als coolblue etc even duur, en gok dat in de stad alles nog duurder is. Babydump heeft m ook voor dezelfde prijs, heeft babydump misschien wel eens acties voor babyfoons? Prenatal heeft m niet helaas.
Bol is niet altijd de duurste. Soms kom je daar juist goedkoper uit. Je moet het gewoon goed controleren en even via Google (gewone, niet google stopping) kijken.
Ok, niet altijd. In 99% van de gevallen dan. Ik vergelijk altijd (online) en vind het verschil in prijs vaak echt belachelijk. Mijn man krijgt elk jaar voor zijn verjaardag een bon van bol en ik wil dan niet ondankbaar zijn, maar ik heb er altijd moeite mee om dan te bestellen, aangezien je nooit waar voor je geld krijgt. In ieder geval niet het bedrag dat op de bon staat.
Echt bijzondere aanbiedingen hebben ze niet. Dat ze altijd duurder zijn klopt niet. Sommige dingen zijn inderdaad duurder, maar veel dingen ook weer niet. Ik bestel er graag, omdat het zo makkelijk gaat.
Ik bestel er ook graag, van tuinmeubelen tot baby uitzet Maar als we iets anders dan boeken of dvd's bestellen check ik toch even of de prijs klopt. Ook bij speelgoed en vooral bij billendoekjes. Soms hebben ze echt rare prijzen hoor ( zag een duploset voor 40 euro terwijl hij bij andere winkels 25 euro was )
Ik bestel ook graag bij bol, het is enorm makkelijk (qua bestellen en leveren), en nooit verzendkosten waardoor ik 95% van de tijd goedkoper uit ben bij bol. Vergelijk altijd nog wel, want heel af en toe staat er iets op wat niet in verhouding duur is. Als de babyfoon even duur is als op andere sites, gewoon van de bonnen halen! Ze hebben niet vaak echte acties, dus daarop zou ik niet wachten.
Zo, had je m 4x kunnen kopen van dat geld Ik had een badcape als cadeautje van Lief gekocht voor 3,- en op Bol.com is die 16,95 maar dan wel van een "partner"
Dit ging ook om een partner. Ik snap niet dat bol het zo aanpakt. Ze mogen dan wel wat verdienen als er via hun iets verkocht word. Maar ik vraag mij af of ze stiekem niet meer inkomsten mislopen juist doordat dit slecht is voor hun naam. Als ze over het geheel goede prijzen aanhouden dan is er meer kans dat mensen niet eerst gaan googlen voor een aankoop. De consument is al lang niet meer zo naïef als vroeger.
Die partners hebben hogere prijzen vanwege de ''gratis'' bezorgkosten. Die worden gewoon in de productprijzen van de partners door berekend.
Mijn man mailt net dit, babyproducten die nu in de aanbieding zijn: https://www.bol.com/nl/ra/baby/tot-25-op-baby-veiligheidsartikelen/19566/index.html?promo=bulkseptember_BAB_47
Prenatal heeft m helas niet! En dankjewel voor de link met aanbiedingen, de onze staat er niet tussen maar misschien is er een andere goeie
Heb zo'n folder app daar staan aanbiedingen in. Off topic; gefeliciteerd met je zwangerschap catmommy herken je van andere topic!
Hier keer prijzen vergeleken op bol.com Was een wasmachine die we wilde hebben. Op bol heb je diverse aanbieders die hetzelfde product aanbieden via bol.com. Ik zag de wasmachine voor 549 euro staan via bol.com zelf. Dus ik klik op de link: bekijk prijzen van andere aanbieders. Zie ik dat hij ook wordt aangeboden voor 389 euro. Ook zonder verzendkosten... scheelt ff 160 euro...