Een beetje vreemd misschien, maar ik heb vaak dat als ik bijvoorbeeld yoghurt meeneem in een bakje ik de vaatwasser proef. Mijn man proeft het niet, maar ik heb het ook bij wel meer dingen. Bijvoorbeeld een opgewarmd soepje. Ik warm het dan ook al niet meer op in het bakje zelf, maar in een pannetje maar de smaak zit er al aan. En ik vind dat echt vies. Ik spoel de bakjes vaak al uit, en het is niet bij alle bakjes (ander materiaal). Wie herkent dit? Heeft iemand een oplossing?
Ja dat heb ik ook! Bij plastic bakjes/schaaltjes, ik ruik het ook. Ik heb de oplossing nog niet gevonden, ik gebruik die bakjes gewoon niet meer voor mezelf
Heb ik ook, manlief proeft het niet, maar mijn moeder proeft en ruikt het ook. Oplossing: bakjes voortaan met de hand afwassen! Hihi of ze niet meer gebruiken...
Gelukkig, ik ben niet gek dus en ook niet overdreven kieskeurig... Goeie oplossing, andere bakjes (hahaha)
Ik had het ook, maar sinds ik dregt tabletten ( citroen) gebruik is het weg, en ruikt het nergens naar ( ook niet naar citroen)
ik heb dit ook,.. maar dan alleen met bakjes die ook echt naar 'nieuw' plastic ruiken in de winkel... ik ruik dus voortaan aan de bakjes voor ik ze koop.. ruiken ze nergens na.. dan koop ik ze en met deze bakjes heb ik het probleem dan niet..
Heel herkenbaar, maar niet bij alle bakjes... De bakjes van ikea die wij nu hebben, hebben het niet! Sommige oude Tupperware wel en andere niet??? Bij warme dingen vind ik het niet vies, bij koude dingen wel.