Welke broekjes voor bijna dreumes met smal lijfje?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Lara1978, Feb 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

Nov 14, 2007
    614
    0
    0
    Mijn meisje is nogal klein van stuk. Ze is nu 11 maanden oud en heeft maatje 74. Omdat ze kleine billetjes heeft en een smal lijfje zwemt ze in alle broekjes mt 74 en dus draagt ze die nog maat 68.
    Maar ja, die beginnen een beetje te kort te worden bij haar beentjes dus ik zit nu een beetje met een aankomend probleem.

Welk merk kleertjes valt smal bij de buik en billetjes?

Alvast bedankt!

2. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hier ook een smalle dame, dus de producenten van riempjes en bretels verdienen goed aan ons ;). Ik koop haar broeken meestal bij de H&M omdat deze vaak verstelbaar zijn, misschien ook een goede tip voor jou?

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    name it heeft ook smallere broekjes heb ik vd week ontdekt.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi,

voor mijn stiefdochter slaag ik altijd al goed bij H&M ook: zit knoopelastiek in de broeken vaak, (niet in allemaal!), dus lekker verstelbaar.
    Anders zakken ze haar ook recht van d'r billen af... ()ehm, billen? Welke billen... ?!?). Probleem ga ik bij Thirza niet hebben denk ik, LOL, die heeft nu al van die lekkere spekbeentjes... net als ik vroeger, ;)

Overigens: je kunt vrij gemakkelijk knoopelastiek zelf in broeken maken: even aan de binnenkant van de boord twee gaten maken, knoopelastiek erdoorheen halen en in het midden (achter dus) even vastnaaien, en dan naast de gaten aan beide zijden een knoopje zetten. Kun je je dochter alle broeken laten dragen die je gewoon leuk vindt, zonder te hoeven kijken of er wel knoopelastiek inzit... (te wijde broeken moet je dan overigens niet meer hebben, want dan jaag je het hele model naar de kloten als je die te ver insnoert met dat knoopelastiek, :D).
    Knoopelastiek is bij de Hema wel te krijgen geloof ik, maar anders kun je bij een fourniturenzaak het altijd wel krijgen.

5. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,247
    4,480
    113
    Bij C&A hebben ze ook vaak broeken met een ajustable waste (of te wel verstelbare taille).

Hier namelijk nog steeds hetzelfde probleem en dus kijkt deze mama eerst in de broeken en dan pas naar de buitenkant ;)

Groetjes Anita

6. muiz

muiz Actief lid

Feb 22, 2008
    287
    0
    0
    Noppies is ook lekker smal en heeft ook vaak een knoopelastiek erin ;)

7. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Babybarb, Bakkaboe en Littlelabel vallen vaak redelijk smal. Mijn ervaring met de H&M en Hema is van veel broeken dat ze erg breed zijn, dan heb je echt van dat verstelbare elastiek nodig.

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

En anders de 3/4 modelletjes kope, leuk met een gestreepte legging/maillot er onder.. Kun je toch nog maatje 68 halen.. ;)

9. lindavg

lindavg Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    1,458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hans textiel heeft ook broekjes met verstelbare taille.

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

Sep 2, 2007
    9,025
    2
    38
    Imps&Elfs

11. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Hoi,

Mijn zoontje van 2 jaar is ook heel smal en klein en heeft nu maatje 80.
    Sommige broekjes van 74 passen hem nog goed.
    Ik koop veel bij de hema ook vanwege het verstel elastiek aan de binnenkant van de broekjes :p

12. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Hier ook een smal meisje, Babybarb past haar meestal erg goed.

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Hans Textiel zit bij Louise fantastisch, zij is ook lang en slank/smal. Bakkaboe vind ik juist veel te breed.

14. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

Feb 22, 2009
    2,729
    0
    0
    hier bijna 14 maanden en net maat 74 broek. Noppies en bakkaboo zijn hier favo. En bij andere broeken doe ik een sjaaltje van mezelf en dan kort geknipt door de lussen want de meeste riemen passen ook niet zo goed. Hans textiel en dan de verstel bare zijn meestal ook ok trouwens. H&m is een ramp met broeken haha

15. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

Jun 24, 2007
    685
    0
    0
    Wij hebben ook een smal ventje. Noppies valt altijd super. En verder BFC en Tommy Hilfiger en Armani bevalt ook altijd wel.

16. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    name it, hema, mexx e.d. vooral de duurdere merken vind ik smal uitvallen en die van de hema kan je mooi verzetten...

17. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

Nov 14, 2007
    614
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties!

Ik hoop idd vaak bij de H&M en de joggingbroekjes zitten altijd prima maar de spijkerbroekjes zijn veel te breed. En zo'n knoopelastiek heeft weinig zin want de rest van haar lijfje verzuipt in die broek.
    Een maatje kleiner gaat niet want ze heeft de lengte wel nodig.

Thuis draagt ze wel vaak van die lekkere joggingbroekjes maar ja, een spijkerbroekje staat haar zo leuk dus daar wil ik er ook een paar van hebben. Ik heb alle merken opgeschreven dus ik ga gewoon op zoek!

18. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    IKKS. Is een Frans merk en heeft mooie smalle broekjes.

19. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

Sep 20, 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    imps&elfs
    duur maar SUUUUUPER! en het geld meer dan waard!

20. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Als je in de opruiming koopt zijn ze iets minder duur. Maar door het model kan je goed de pijpen omslaan en kan je er lang mee doen.

Share This Page