Kliko!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door -, 21 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik twijfel soms weleens of mijn kind wel een normale eetlust heeft (net als anderen dat kennelijk doen hihi). Mijn kind eet goed hoor, heel goed

Ze eet 2 botrehammen in de ochtend met melk
    2 boterhammen in de middag met sap of melk
    tussendoortje met sap
    en maaltijd..

en dan... alles wat maar eetbaar is en wat haar wordt aangeboden of waar ze zelf bij kan!

Zat ik net wat chocolade rozijntjes te eten.. komt die kliko aanwandelen hoor. Ook??!! Dus ik geef haar 1tje.. Zegt ze Hmmmmm en vervolgens is ze niet weg te slaan! Gisteren had ze al 1 van mijn salmiak snoepjes te pakken!

Maakt niet uit of het gezond is (behalve appel), of ongezond, pittig of gekruid, alles gaat erin!

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Haha, wel makkelijk hoor. En fijn dat ze dan ook nog haar bammetjes eet.

3. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ja Lars is sinds kort gek op pizza! en alles proeven wat wij ook hebben. Gek genoeg houdt hij meer van gezond dan ongezond. Zo eet hij alles soorten fruit maar snoepjes hoeft hij weer niet en koek ook niet erg graag.

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    haha ik heb hier ook zo'n prullenbak..haha eet ook alles wat los en vast zit.
    Zo vraagt ze zelf om koek of kaas..hahaha.. Ze krijgt natuurlijk niet elke keer een koekje, dat word dan vervangen door een soepstengel.

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Haha ja hier ook zo een, als ze maar enigszins het idee heeft dat iets te eten is...ook echt een kliko! Ze wil alles proeven/proberen maar wordt ook niet overladen met lekkers want dan is het eind zoek..

Haar favoriet, KAAS! Of zoals ze zelf zegt KA..eet ze zelfs van mijn brood af als ze de kans krijgt..

6. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    fijn toch zo'n kliko :)

en nog een makkelijke ook , deze hoef je niet aan de weg te zetten ;)

eet lekker hoor mini klikootje

7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ja hier ook zo'n kliko hoor.
    Ik heb oo sterk de indruk, dat mijn kind meer eet, dan zn mama op een dag. Maar daar kan ik wel van genieten, hoor, een kind dat alles lust en eet. Heerlijk!

Deel Deze Pagina