Newborn set Stokke

Discussion in 'De babyuitzet' started by Tuttie, Dec 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    2,855
    0
    36
    ik zit te twijfelen om een newbornset van de Stokke aan te schaffen.
    nu zegt de verkoopster van de BD dat ze er heel kort in kunnen omdat het een heel klein zitje is.
    wie heeft ook de newbornset van de Stokke en is het een aanrader of heeft de verkoopster gelijk?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

je bedoelt toch van de trip trap he? ik had hem ook en hier heeft zoon erin gezeten tot ruim 6 mnd, maar was/is niet zo groot. ik vond het wel een aanrader en ik had er ook oppaskinderen in die wel groot en stevig waren en die pasten er ook gewoon in.
    Zoonlief zat gezellig bij ons aan tafel en je krijgt geen last van je rug wat je wel hebt als je eten in de wipstoel geeft.

3. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik wil hem ook.
    Hier in de winkel werd er een kindje van 5 maanden ingelegd en die pastte er nog makkelijk in en dat kindje vond ik best wel flink.
    Stokke geeft ook aan dat hij van 0 tot 6 maanden is dus echt de tijd tot ze zelf in de stoel kunnen zitten en ik denk dat dit wel aardig klopt.

4. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    2,855
    0
    36
    nou, ik vond het ook al zo raar dat ze dat zei.
    maar ze hadden de Stokke niet in de winkel staan omdat Stokke bepaalde eisen stelt zoals in de etalage? kunnen staan en dat kan niet bij de BD waar wij zijn geweest.
    we hebben nog tot april, ga het gewoon in de gaten houden of ze eens in de aanbieding komen en anders bestel ik er eentje met de Mazzeldagen van de Prenatal, scheelt dan toch weer 20%

5. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Wat een flauwekul! Elke winkel bepaald zelf hoe hij zijn producten etaleerd. Stokke heeft wel een eigen display en toevallig hebben we die wel staan maar als ik dat ding ergens anders wil zetten dan doen we dat gewoon. Die prenatal dagen zijn meestal in september en april.

6. inge73

inge73 Lid

Jul 13, 2010
    56
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kijk ook eens op marktplaats.nl . Zeker als je nog even tijd hebt; met een beetje geluk heb je een new born set dat maar 6 maanden is gebruikt. Zo hebben wij er een gekocht voor 75 euro bij ons in de buurt. Niet te zien dat het gebruikt is en doos en alles erbij.

7. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Ja, dat wilde ik ook net zeggen! Ze worden veel op mp aangeboden en zien er vaak nog als nieuw uit. Wij hebben die van ons ook op marktplaats gekocht (nog niet uitgeprobeerd trouwens, daarvoor moeten we nog even geduld hebben ;)).

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik heb ook zo'n set op MP gekocht en het is een groot succes! Wou dat ik 'm eerder had aangeschaft.

Suus

9. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Mijn dochtertje heeft er tot ongeveer 7,5 maand in gezeten. En vanaf dag 1, dat is juist zo fijn. Echt een aanrader!

10. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    2,272
    0
    0
    Die tip van marktplaats is goed hoor!
    Heb zelf een Stokke New Born set met bekleding gekocht via Marktplaats, alles zat nog nieuw in de verpakking. En het was veel goedkoper dan in de winkel.

11. Yjc

Yjc Fanatiek lid

Jan 18, 2008
    1,133
    0
    0
    Tilburg
    Hier een flinke zoon die er toch tot ruim 6 maanden in heeft gezeten en met veel plezier. Was echt het geld waard. Mocht er iemand interesse hebben moet die van ons nog op mp zetten. Compleet met blauwe bekleding. Dus pb me maar als je interesse hebt.

12. Rijstebrij

Jan 1, 2012
    6
    0
    0
    Wij hebben de newborn set van een collega van mij overgenomen voor 75 euro. Onze dochter is nu ruim 3 maanden en ze heeft er nog maar weinig in gezeten. Ze houdt het misschien 5 minuten vol, maar gaat dan jengelen/huilen. In de box daarentegen heeft ze het reuze naar haar zin. Misschien vindt ze het kuipje gewoon niet zo lekker liggen? Of misschien moet het moment nog komen dat ze het wél leuk gaat vinden, wie weet. Zou fijn zijn, anders is het een beetje zonde geweest van de aanschaf.

13. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hoi

Wij hebben hem en hij bevalt heel goed. Onze zoon is een lekkere stevige hollandse knul en past er goed in. Hij is nu 4 maanden. Maar ik denk dat hij met 6 maanden er niet meer in past.

Mocht je hem 2de hands vinden, zou ik hem 2dehands kopen.

Share This Page