wat hangt er bij jouw aan de wand?

Discussion in 'De babyuitzet' started by sidmick, Jan 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,806
    4,191
    113
    de babykamer is inmiddels aardig klaar en ik ben er meer dan blij mee. Alleen is een wand nog erg kaal naar mijn idee. Nu komt daarop een spiegelklok met de print van het geboortekaartje maar ik zou graag nog iets meer willen. Ik dacht zelf aan twee mooie plankjes maar weet , behalve een fotolijstje, ook niet wat ik daarop moet zetten. Heeft er iemand inspiratie voor me?

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Je kan ook wachten met iets erop zetten tot na alle kraam kadootjes. Soms krijg je iets heel moois of waardevols! Zo heb ik een zilveren spaarpotje gekregen van mn broer, die erg mooi staat. Onze wanden in de babykamer zijn trouwens vrij kaal, allleen een functioneel plankje voor de voorleesboeken.

3. syrae

syrae Fanatiek lid

May 14, 2011
    2,685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    pfoe, we hebben hier en muurschildering opde ene muur, op de andere muur dan wat tekeningetjes in foto formaat met oskar uit sesamstraat (mijn man lijkt nogal op oskar, nurks maar wel heel lief) en een schilderijtje met draakje van de prenatal (lief!) de thema kleur uit onze babykamer is groen dus het kan allemaal zonder dat het erg druk wordt.

4. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

Aug 30, 2011
    3,707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    een kleine muurschildering?? op marktplaats zijn er genoeg die adverteren.. een vriendin van me heeft er laatst 1 laten maken en ziet er super uit!!

weet niet of ik de site neer mag zetten maar zal de advertentie wel even opzoeken

5. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

Aug 30, 2011
    3,707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
  6. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    3,745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Op de plankjes:
    Mandjes met luiers/verzorgingsspullen? :)
    Geluidknuffel/muziekdoosje oid
    Knuffels
    Gipsafdruk voetjes oid

Of een kapstokje aan de wand?

7. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,806
    4,191
    113
    het gaat om de wand tegenover de commode dus kapstok en verzorgspullen is niet handig. Muurschildering is absoluut niet de bedoeling. De tegenovergestelde muur is met grote wit en blauwe sterren behanfen en deze muur is effen heel licht blauw. Het leek me leuk om baby zijn naam in grote wit houten letters op de plank teczetten maar zijn naam komt al op de spiegel dus das een beetje to much

8. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

Feb 19, 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    vogelhuisjes van de action
    pluche dierenkoppen
    Verder op een plank na niets op of aan de muur.

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik zit een beetje met hetzelfde omdat ik 2 kale plekke op de muur heb..

Nu heb ik ff 2 kleine canvas doekjes gehaald bij de action en die ga ik "bekleden" met de stofjes die ik voor de andere dingen ook gebruikt heb :)

gewoon simpel, alleen voor t kleurtje zeg maar..

10. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Wij hebben piepschuimletters besteld die ik ga beplakken met behang. Iets van 3,00 per letter. Moet je even via google zoeken.

11. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    2,855
    0
    36
    en bv 2 van die rieten sterren ophangen?
    of stoffen in kleuren van de baykamer.
    ik zou iig iets met sterren doen denk ik

12. Linana

Linana Niet meer actief

Je hebt ook hele leuke lampen voor aan de muur bij Ikea, in de vorm van een ster, maan of iets anders.
    Dat is op zich ook al leuk voor aan de muur (als het bij de rest past)

Ik zit een beetje met hetzelfde, wel alle meubels etc, maar nog niet echt versieringen.... En de babykamer is best ruim :(

13. zwendel

zwendel Niet meer actief

zelf "schilderijtjes" maken in het thema van de babykamer?? ik heb bij de kruidvat van die canvas schilderdoekjes over houten lijst zegmaar gehaald en daar stof van de gordijnen overheen geniet. heel leuk effect, simpel en goedkoop

14. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,806
    4,191
    113
    Ik heb inmiddels de naam van de baby in grote houten letters bekleed met het behang van de wand daar tegenover en deze komen op een fotoplank aan de muur

Share This Page