Hallo dames Ik wil gaan beginnen met zwangerschapszwemmmen . Maar nu is mijn vraag hebben jullie dat ook gedaan en wanneer zijn jullie begonnen ermee. Liefs
Hoi gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb het bij mijn tweede zwangerschap gedaan en toen pas begonnen met ongeveer 24 weken. Daarvoor veel in het ziekenhuis gelegen dus ging niet eerder. Was gezellig zo'n clubje om elke week mee te zwemmen. Deze keer ga ik gewoon naar het zwembad om baantjes te trekken, vind ik zelf fijner. Succes
Mij lijkt het ook erg leuk. Kun je dan ook je oudere kindje meenemen? of is dat niet de bedoeling en kun je dan beter zelf gaan zwemmen?
Ik wil vanavond voor het eerst gaan, lijkt me heerlijk Wel even checken straks of mn badpak nog past haha Kon niet vinden of je minimaal zoveel weken moest zijn ofzo. Maar ben afgelopen weken zoooo moe geweest en nog steeds soms wel, conditie is echt onder 0 gezakt dus wil wel graag op rustig tempo wat gaan doen. Lijkt me ook leuk om iets te doen met andere zwangeren, en voor de rest is het allemaal yoga hier in de buurt en das niks voor mij
Ik ben ook aan het bedenken of dat iets is wat ik graag zou willen doen, mijn man lijkt het heel erg leuk als ik dat ga doen.