Pampers: Ik heb nu kruidvat luiers, maar ga morgen pampers halen. (heb kortingsbonnen) Maar welke kan ik t beste nemen? wat is het verschil? New Baby (maat 2) of Baby dry (maat 2) Bedankt!
new baby is beter met dunne bv-poep. ikzelf heb nooit nr 2 baby dry kunnen vinden, overigens. ben van new baby 1, 2, 3 naar baby dry 3 gegaan.
als je kleine echt dunne poep heeft is new baby idd fijner. Wij gebruiken babydry, omdat hij vrij vaste poep heeft, hij krijgt kv. Maar allebei zijn superpampers hoor!
eerst new baby en vanaf maat 3 naar baby dry gegaan. ben nog steeds erg tevreden, nog nooit problemen mee gehad
Hier beide versies in maat 2 gebruikt, maar de new baby maat 2 is bij mijn zoon qua pasvorm niet geschikt voor zijn lijf lijkt het: te veel ruimte op de rug (terwijl wel redelijk strak op de buik vast gemaakt), met alle gevolgen van dien... Baby dry past hem beter. Daarnaast vind ik de new baby maat 2 stinken... (meer dan maat 1) en de baby dry is idd wat zachter materiaal.
Ik ben overgestapt van de new-baby naar de baby-dry versie. Dit omdat de new-baby zo'n honingraatmotief laagje in de luier heeft die telkens vast aan de billen zaten van Luca.. Met het gevolg dat wanneer ik de luier wisselde dit laagje aan zijn billen bleef zitten en dus zijn billen kapot gingen.
Ik vond baby dry fijner voor mijn zoontje, paste hem beter. Maar hij had geen spuitluiers dus of dat uit maakt weet ik niet.
Iedereen bedankt voor de reacties Ik ga ze denk gewoon allebei proberen. Heb een kortingsbon, 3 pakken halen 2 betalen. En dan maar kijken wat beter zit....
ja.... hier plakte laagje van new born luier ook aan zijn billetjes! nu gebruiken we baby dry maat 2 en ben heel tevreden